من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

یه سبد پر از محبت

نمیدونم چی شد که یهو حوس کردم یه وبلاگ بسازم نمیدونم شاید از اونجا که عاشق نوشتنم شاید چون دوست دارم همه نوشته هامو بخونن و راجع بهش نظر بدن  

شاید چون تو مدرسه سر کلاس ریاضی داستان می نوشتم و دست به دست تو کلاس می گشت تا دوستام بخونن و زنگ تفریح واسم نظر بدن ‌.شاید چون وقتی میرم وبلاگ صمیم جونم و میبینم اینقده طرفدار داره و این همه واسش نظر میدن دوست دارم منم اینطوری تحویل بگیرن واسه همین یه وبلاگ ساختم. 

 نمیدونم دلیلش رو نمیدونم ولی اینو خوب میدونم عاشق اینم که بنویسم ... 

پس لطفا اگه میتونین و حوصلشو دارین وخوشتون میاد کمک کنید ممنون میشم

نظرات 5 + ارسال نظر
نازنین 16 آبان 1391 ساعت 04:50 ق.ظ http://mah-mehr.blogfa.com

عزیز دلم بیشتر پست هاتو خوندم خیلی ساده و صمیمی می نویسی خوشم اومد الهی که کوچولوت در صحت و سلامتی به دنیا بیاد و روزهای خوش و سلامتی مداوم همیشه و همه جا همراهتون باشه .

سلام عزیزم خوش اومدی و ممنون بابت نظرت

امین 20 آذر 1391 ساعت 05:11 ب.ظ

اگه زود به زود به روز کنی مطمئن باش که سرت شلوغ میشه

وبلاگ مثله مغازه شیرینی فروشیه اگه شیرینی های متفاوتی داشته باشی با شکلایه قشنگ مطمئن باش مشتریت زیاد میشه
وبلاگتم اگه زود به زود به روز کنی و حرف قشنگ بنویسی شعر خوشگل عکس باحال بزاری مطمئن باش اماره سایتت بالا میره

من خودم اگه شعره قشنگی جایی ببینم یه جا که کپی میکنم اون اسمه سایتی که ازش کپی کردما مینویسم پائینش همین باعث میشه که طرفی که شعرا میخونه بیاد به سایته اون کسی که شعرا گفته سر بزنه و هم من دچاره گناهه کپی رایت نشددددددددم

اخه باید مطلب جالبی واسه نوشتن داشته باشم یا نه که بیام تند تند اپ کنتم نمیشه که بیام شر ور بنویسم که برادر من

امین 20 آذر 1391 ساعت 05:14 ب.ظ

یه چیزیم یادم رفت ببببگم

این وبلاگتا واقعا ادم توش گم میشه یه جوری مرتبش کن دسته بندیش کن مطالبتا
بعدشم اقلا یه اهنگ واسه وبلاگت بزار ادم حوصلش سر میره اقلا یه چیزی بخونه حال کنیم
این شکلک ها هم که این کنار گذاشتی نصفه بیشترشا نمیشه استفاده کرد اونطرفه کادره و اسکرول هم نیست که بکشیم صفحه را اونطرف و استفاده کنیم یه جا همین زیر جاش بده
مننون

چشم امری دیگه میخوای یه کافی شاپ هم بزنم وقتی میای دیگه هی پا نشی بری تو اشپزخونه؟؟؟

امین 22 آذر 1391 ساعت 06:14 ب.ظ

هرکاری میخوایی بکنی بکن اصا به من چه خودت میگی تو دوتا پست بالاتر که بگید چیکار کنم حالا هم که بهت میگیم اینطوری بهمون جواب میدی اشکالی نداره دیگه نمیام .

میگم انگار بیکاری بدجور داره بهت فشار میاره بیا اینجا اتاق نی نی یه تغییراتی لازم داره کمک شوهری جابجاشون کن واسم

امین 23 آذر 1391 ساعت 10:01 ق.ظ

اخه من اصفهانم چطوریم پاشم بیام ؟
یکم فک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد