من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

اخه چرااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخه من که گفتم دوست دارم بنویسم که چهار نفر واسم نظر بدن پس چرا این ادمایی که میان اینجا نگاه میکنن هیچ کدومشون هیچی نمی نویسه؟ 

الهی که کوفتتون بشه اگه خوشتون میاد 

اگرم خوشتون نمیاد حقتونه  

حالا نظر ندین تا منم در این وبلاگ رو گل بگیرم شما حالشو ببرین 

آخه حداقل چهارتا حرف بهم بزنین بدونم بد نوشتم که دیگه ننویسم نامرداااااا

نظرات 4 + ارسال نظر
mohamad 24 آبان 1390 ساعت 03:46 ب.ظ

salam matalebet koli khoban bashe baba nazar ham midim vadsat

ممنون داداش محمد
وظیفه ات بود بیای به وبلاگ خواهرت سر بزنی

امین 20 آذر 1391 ساعت 05:06 ب.ظ

من جدیدا فهمیدم که اونایی که وبلاگ میزنن اصلا واسه نظر دادن میزنن
چون یه جوری تنهایی ادما پر میکنه ویه جوری جذابیت داره

مثله این می مونه که تله بزاری بخوایی گنجیشک شکار کنی
هی میری ومیایی تا بالاخره یکیا شکار کنی

حالا اگه کسیم نیاد نزار بگزاره معلوم میشه که کسی زیاد با وبلاگ حال نکرده
من خودم جدیدا این وبلاگ واینا را کشف کردم بهتر از چت کردنه ادم های جدید و شخصیت های جدید کشف میکنیم
مطالبه قشنگ یاد میگیرم البته اکثره این وبلاگا افسردگی دارند یا پسره تیره عشقی خورده یا دختره همین وبلاگی هم که من دارم توش نظر میدم این یه وبلاگه جالبه برام چون طرف نه شکسته عشقی خورده نه چیزه بدی یه ادم ساده که خاطرات روزانشا مینویسه و از بقیه کمک میخواد.
البته بعضی وبلاگ ها هم هستند که دوستاشون میاند توش و وقتی یه ادم غریبه مثله من نظر میزاره یه جورایی صاحب وبلاگ معضبش میکنه و ادما ناراحت میکنه و من مجبور میشم دیگه هررررگز به وبلاگش سر نززززززززنم

ممنون الان نظرت این بود که وبلاگ من قابل تحمله دیگه؟؟؟؟خدا رو شکر...

امین 22 آذر 1391 ساعت 06:11 ب.ظ

پس چی ؟
فکر کردی شاهکاره هنریه؟؟؟؟؟؟؟؟
نه چیزه اموزنده ای گذاشتی و نه حرفه حساب همش شوهرم این کارو کرد اون کارو کرد جورابش فلان شد سالادما نخورد فقط برنج ومرغ میخوره و...
خب ملت بیاند چی بگند بهت ؟ خودت فکر کن واقعا

اگر بد بود نمیومدی که...

امین 22 آذر 1391 ساعت 09:13 ب.ظ

نه بد نیست من از بس حوصلم سر میره میام اینارو میخونم
حالا چند روزه دیگه هم که نی نی میاری که دیگه زکل یادت میره وبلاگتووو

نه یادم نمیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد