من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

حال خوشی ندارم

اخه چرا این مامان شوهرم با اینکه خیلی خوبه ولی گاهی اوقات ضد حال میزنه اساسی 

وقتی هم میخوام با شوهری درد دل کنم میگه مامان من اینطوریه حرفش رو رک میزنه تو سعی کن عادت کنی این ۶۰ ساله اینطوریه  

البته شوهری راست میگه ولی وقتی خوشحال باشی یکی اینطوری بهت ضد حال بزنه ناراحت نمیشی والله من که میشم 

تازه بعدش همسری باید کلی ناز بکشه 

البته خودمونیم ها اون ضد حال خوردن به این ناز کردنه می ارزه نمیدونی چه حالی میده 

نظرات 1 + ارسال نظر
pashmakoo 17 آبان 1390 ساعت 08:10 ب.ظ http://pashmakoo.blogsky.com

آخه عزیزم مادر شوهر اگه این کارا رو نکنه که بهش نمیگن مادر شوهر!
ناراحت نباش اونا بزرگترن و اگه چیزی میگن از ته دلشون نیست و فقط میخوان مادر شوهر بودنشون روثابت کنن!
به شوهرت هم غر نزن چون اون بنده خدا هم که نمیتونه مادرشو به خاطر تو زیر پا بذاره یا بخاطر مادرش با تو دعواکنه!
پس درکش کن خانوم گل!

مرسی عزیزم باز هم به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد