من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

مبــــــــــــــــــــــــــــــارک

سلام 

عیــــد ولایــــت بر همــــه مبـــارک 

ای جوووووووووون امروز تعطیله یعنی بابام خونست و منم که اهوازم بدون شوهری تا میتونم خودم رو واسه بابایی لوس میکنم 

بازم عیدتون مبارک

نظرات 3 + ارسال نظر
mohamad 24 آبان 1390 ساعت 03:50 ب.ظ

salam ejazeh hast manam biam pishe dayem ??????

خواهش میکنم بفرمایید با خالت و ÷سر خاله هات بیا قبلش هم زنگ بزن خبر بده
دز ضمن اینجا وبلاگ چت روم نیست داداش محمد

سوسن 24 آبان 1390 ساعت 05:29 ب.ظ http://somisia.blogsky.com

سلام مریم خانمی
عیدتون مبارک امیدوارم در کنار پدرتون روز خوبی رو داشته باشی

بهار 27 آبان 1390 ساعت 06:42 ب.ظ http://1367.blogfa.com

عزیزم همه بستها رمزش همینه به عیر از بایان دفتر من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد