من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

دل کاغذی

دلم یک ورق پاره ی نازک است 

دلم را مچاله نکن 

نگو این که یک کاغذ باطله است 

به سطل زباله حواله نکن 

دلم دفتری کاهی است 

ورق های آن را نکن زود زود 

بیا بعضی از صفحه ها را بخوان 

از اول ببین 

حرف،حرف تو بود 

اگر باز از دست من دلخوری 

بیا این ((ببخشید))هم مال تو 

نرو صبر کن،یک کمی صبر کن 

بیا اصلا این دل  

دلم مال تو 

این شعر مال عرفان نظر آهاریه نمیدونم کتاباش مال بچه هاست یا بزرگا ولی من شعراشو دوست دارم

نظرات 3 + ارسال نظر

خیلی قشنگه،با اجازه با ذکر منبع کپیش میکنم تو وبلاگم.

اختیار دارید خوشحال میشم و باعث افتخارمه

فواد 12 آذر 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://barayezanam.blogfa.com

سلام
شعر خیلی قشنگی بود
خوشحالم به خونتون دوباره رفتین خوش بگذره
خونتونم امیدوارم زود تموم شه حالتونو میفهمم ما هم کم نکشیدیم و نمیکشیم ...........

دلم شکست بابا
از چی؟
از کی؟
چی میکشی؟

غزل 13 آذر 1390 ساعت 03:02 ب.ظ http://baraye-to-behtarinam.mihanblog.com/

من بگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقـــــــــــــــــاشی!!!!

نگرفتم نقاشی؟؟؟؟؟؟یعنی چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد