من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

همسایه

                                   شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے 

خب ما یه همسایه داریم که پشت بوم خونه اش دقیقا مشرف روی تراس خونه ما!  

و این همسایه یه جورایی کفتر بازه!!! 

یه عالم کبوتر داره که توی یه اتاقک روی پشت بوم نگهشون میداره البته نمیگم کبوتر داشتن بده آخه شوهری هم یه عالم کبوتر داره اما همشون توی حیاط هستن و شوهری اونا رو جلد کرده که از حیاط بیرون نمیرن حتی همسایه های ما نمیدونن که شوهری کبوتر داره... 

اینا رو گفتم که بگم این آقای همسایه هر روز روی پشت بومه تا به کفتراش ور بره حالا یا غذاشون بده یا پرشون بده یا دارو... 

و از اونجایی که من خونه ام طبقه بالای خونه مامان شوهرمه با هر لباسی که تنم باشه میرم پایین در این حین از جلوی چشمای این آقای کفتر باز هم رد میشم و همیشه فراموش میکنم لباس پوشیده بپوشم... شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

و همیشه هم وقتی میرسم پایین کلی حرص میخورم که این چرا همیشه خدا رو پشت بومهشِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومے ایناش به کنار تازه گاهی اوقات دوستاش هم میان پیشش که اونا حسابی چشم چرونی میکنن چهتوی حیاط رو چه توی تراس من رو .. 

به شوهری که گفتم چند دفعه تراس رو با حصیر پوشوند ولی باد زد و انداختشون شهرداری هم اجازه نمیده دیوار رو بلند تر از این کنیم بگید آخه من چی کار کنم ؟؟؟ 

آخه همسایه از این مردم آزارتر پیدا میشه؟؟؟؟ 

تازه هر باری هم که منو تو خیابون میبینه یه تعظیمی میکنه و میگه سلام خانوم دلم میخواد همون لحظه با کفشم بکوبم پس کلش شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےآخه مرتیکه تو شعور نداری که مزاحم همسایه هایی چرا ادای جنتلمن هارو در میاری تعظیم میکنی ؟Voskl1.gifهان؟Voskl1.gifهان؟Voskl1.gifهان؟  Voskl1.gif

 

                                

نظرات 4 + ارسال نظر

خوب لباس بپوش تو که میدونی این جنتلمنگ اونجاس و دید میزنهاینجوری بروبوسسسسسسسسسسسس

دیگه چی؟؟؟؟؟؟؟خب خفه میشم خببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

اهورا 30 دی 1390 ساعت 11:30 ق.ظ http://roujinow.blogfa.com/

اینجوری که نمیشه آخه...ای بابا ...عجب همسایه بدی...به مادر همسایتون بگین...یا برین شکایت کنین...بدم میاد از همچین آدمای آشغالی

مادرش کجا برادر من خودش و زنش با دو تا پسر بی تربیت که ظهرا تو کوچه فحش هایی به هم میدن که تا پشت گوش آدم سرخ میشه

mohamad 6 بهمن 1390 ساعت 02:27 ب.ظ

salam ajy khoibi ajy ghorbonet kho kaftarasho bokosh

تو یه حرفی میزنی به نظرت دلم میاد؟؟؟

بچه مثبت 9 بهمن 1390 ساعت 08:06 ب.ظ

به نیت خیر بگیرش خواهر...

آخه چه نیت خیری برادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد