من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

آخه ... تا چه حد؟؟؟؟

اون همسایه محترم کفتر باز بــــــــــــــــــــود؟؟؟؟؟؟ 

خب خدارو شکر که معرف حظور هست... 

از اونجایی که تو این شهر همه همدیگر رو میشناسن همه اطلاع دارند که این آقای کفتر باز عزیز یه شبه دری به تخته خورده و معلوم نیست از کجا به مال و منال رسیده...حالا بماند چطوری... 

ایشون از انجایی که یک شبه پولدار شدن یه خونه خریدن به چه بزرگی در بغل همسایگیه ما(جمله بندی رو حال کن) و در انتهای بن بستی که فقط امکان عبور یک ماشین را داره... 

و بعد یک عدد پژو پارس سفید گوگولی مگولیه اسپرت... 

و ایشون با همسر و دو فرزند پسر 16 ساله و چهار ساله تشریف فرما شدند... made by Laie

 هفته اول تشریف فرماییشون یک سری زلزله های پی در پی در شهر به وقوع پیوست که متعاقب آن همه همسایه از منازل بیرون ریختند و از خونه این آقای محترم هم صدای گریه بچه میومد که همسر محترم این آقا هیچ تلاشی در جهت آرام کردن بچه ندادند فقط با یک صدای جیغ بنفش  

فریاد کشیدند که:احمد به ماشین برس نمونه زیر آوار... 

البته این زلزله ها فقط تکون خوردن بود وهیچ خرابی به بار نیاورد ولی خب تا سه روز کلا شهر رو ویبره بود و ما هر بار با صدای جیغ این خانوم که: احمد!ماشین!... میفهمیدیم زمین لرزه اومده... 

این از زلزله ها و ماشین... 

و بعد یک شب همسر اینجانب آقای حمید خانساعت یک  از راه دور رسیدن خونه وبرای اینکه با باز کردن درب پر سروصدای حیاط مزاحمتی برای همسایه ها ایجاد نکنه ماشین رو همونجا ته بن بست پارک کرد تا فردا صبح ماشن رو بیاره تو خونه البته توی کوچه جایی برای پارک نبود برای همین ماشین اومد ته بن بست یعنی بین منزل ما و آقای احمد خان... 

خب با هم بی خبر از همه جا رفتیم خوابیدیمو ساعت سه و نیم و چهار  صبح بود که یک نفر دستش رو گذاشته بود روی از و بخاطر لطف بر نمی داشت با هزار زحمت توی اون تاریکی زنگ رو پیدا کردیم میپرسیم: کیه؟ 

صدا: احمدم همسایه تون بیاین ماشین رو از تو کوچه بر دارین میخوایم ماشین رو ببریم تو... 

و ما هم با هزار بدبختی ماشین رو تو تاریکیه شب اوردیم تو خونه و کلی هم در سروصدا کرد و بعدم ایشون ماشنی اوردن تو ی خونه البته بچه هاشون هم صداشون رو گذاشته بودن توی آمپیلی فایر و نمیدونم از چی عصبانی بودن و به ننه باباهه فحش ناموسی میدادن... 

اینا به کنار  ...تو کوچه بودم میخواستم برم پیش این دوستم که همسایمونه میبینم بچه کوچیکه همین خونواده که چهار یا پنج سالشه دست تو دست یه خانومی داره میاد حالا ساعت دوازده و نیمه... 

زنه ازم پرسید خانوم این پسر رو میشناسین؟؟؟  

گفتم اره پسر همسایمونه... 

وبعد اروم از خود بچه پرسیدم ماهان جان مامانت کو؟؟؟ 

ماهان گفت :بازاره... 

که یهو دیدم از ته کوچه مامانه خوشان خوشان داره میاد من و ماهان پسرش و اون خانومه رو دیده میاد میگه :اوا ماهان تو اینجا چی کار میکنی؟؟ 

زنه گفت:مثل اینکه تو بازار گم شده بود... 

مامان ماهان:اوا یادم رفت ماهان همراهم تو بازاره!!!گفتم یه چیزی رو جا گذاشتم؟! 

یعنی من و اون خانومه تا ده دقیقه دهنمون باز بود داشتیم بهم نیگاه میکردیم و مامان خانوم همیچین خوشحال دست بچش رو گرفت و بدون هیچ تشکری از اون خانومه کلید انداخت رفت تو خونه فکر کن... 

اخ که هر چی از کارای این خانواده بگم کم گفتم... 

مثلا یه روز من داشتم تو تب میمردم و مامان شوهرم هم خونه نبود منم طبقه پایین بودم از اونجایی که پدر شوهر من عادت نداره در و ببنده در حیاط باز بود و این ماهان خان اومد تو حیاط و اومد جلوی در هال ایستاد و پرسید: عمه بیام تو... 

منم که اصلا حوصله نداشتم گفتم:تو که تا اینجا اومدی خب باقیشم بیا دیگه... 

ماهان البته در حال ورود به خونه: عمه شیر دارین بهم بدی؟؟؟؟میخوام کارتون نیگاه کنم !!!! 

من:مامانت گفته بیای شیر ببری؟ 

ماهان :نه!!!! 

من:پس چی؟؟؟ 

ماهان:تلویزیون رو  بزن کارتون بعدم برام شیر بیار با کیک بخورم و کارتون ببینم!!!! 

من:خب ما که نه شیرش رو داریم نه کیکش رو و تلویزیونه ما هم کانال دو رو نمیگیره که کارتون ببینی... 

ماهان:خب پس میخوام ناهار پیشتون بمونم... 

من:خب باشه بشین تا ناهار حاظر بشه... 

ماهان:ناهار چی دارین؟ 

من:کشک و بادمجون... 

ماهان: نه اصلا فایده نداره من برم خونه خودمون الان بابام میاد باهام دعوا میکنه من کی گفتم کشک و بادمجون دوست دارم... 

و آقا ماهان تشریف بردن خب منم بعد از اینکه ناهار حاظر شد توی یه ظرف یه مقدار کشیدم روشو با کلی کشک و پیاز داغ و نعنای داغ تزئین کردم بردم گفتم بچست شاید دلش بخواد... 

مامانه اومده دم در:دستتون درد نکنه چیه؟ 

من :کشک بادمجون!!  

و مامانه اصلا حتی دستش رو نیاورده جلو که بشقاب رو بگیره... و فقط به من نیگاه میکنه... 

و من ادامه میدم :ماهان اومده بود پیشم گفتم بچست شاید دلش بخواد... 

مامانه: نه دستتون درد نکنه ما کشک بادمجون دوست نداریم مرسی... 

و هنوز کشک بادمجون رو از دست من نگرفته فکر کن!!! 

و من با خنده و خجالت:خب شرمنده ببخشید نمی دونستم... 

مامانه:خب دیگه با جازه... 

در رو بست و رفت توخونه و من هنوز با بشقابی پر از کشک و بادمجون پشت در ایستاده بودم... 

یکی دو تا نیستا... 

ولی فکر کنم به عمق فاجعه پی برده باشین!!! 

بعد هی بیاین بگین چرا اینجا رو دوست ندارم خب واسه همین چیزاست دیگه...

مریض بودم

من این یه هفته مریض بودم خب...  

ممنون که همه سراغم رو گرفتن و احوال پرسی کردن... 

تب داشتم مامان شوهرم اینقدر واسم غذا پخت اینقدر مواظبم بود... 

اینقدر شوهری تا صبح بخاطر من پای کامپیوتر بیدار بود... 

اینقدر منم از خوشیه داشتن یه همچین شوهری تا صبح هزیون گفتم و شوهری رو از خواب بیدار کردم و گفتم یکی رو پشت بومه... 

اصلا خدا من رو دوباره به شماها داد   

برین خدا رو شکر کنین 

 اگر من میمردم به کی میخواستین بخندین؟؟؟؟؟ 

باید خدا رو شکر کنین چون اگر من میمردم که کلی از شماها خودکشی میکردین از دوریه من و خیلی ها تون هم از غصه نبودنم دچار افسردگیه شدید میشدین... 

چقدر من اعتماد به نفس دارم... 

هــــــــــــــــــــــــــــی...

آخه من چقدر حرص بخورم

اخه به کسی چه ربطی داره بابای من چه عقاید سیاسی داره هر نظر سیاسی واسه خودش خوبه خب من دوست ندارم کسی جلوی روم بشینه راجع به نظرات سیاسیه بابام حرف بزنه خب... 

اخه تو بابای من شوخی داری و هر دوتون تو دوتا جبهه مخالفین و هر روز چه از پشت تلفن چه رودررو به هم تیکه میندازین پس چراتو جلوی من اینطوری حرف می زنی؟

مگه بابای من پشت سر تو حرف زده؟؟؟ 

مگه بابای من تورو مجبور میکنه موافق نظراتش باشی فقط با تو مخالف همین کاری نداره که تو کی و چی رو قبول داری 

ولی تو هم با بابای من مخالفی هم میگی که بابام باید عقاید پنجاه سالش رو ول کنه بیاد با تو که بعد از پنج سال همه چی رو ول کردی یکی بشه ؟؟؟ 

نه جانم این رو از بابای من نخواه متاسفم 

آره تو رو میگم که با انقلاب مخالفی به قول خودت و زنت تو سالهای اول انقلاب عاشق انقلاب بودی ولی حالا مخالف صد در صدشی و بابای من که از روز اول با انقلاب یکی بوده و از وسط راه ولش نکرده انتظار داری بیاد و با تو هم قدم بشه... 

دیگه دوستت ندارم میفهمی؟؟؟؟؟؟/ 

یه وقت فکر نکنین اینایی که گفتم راجع به حمید بودااااا نه این حمید نبود پس بیخودی منو خسته نکنین تو کف بمونین که این کیه...

کلاس

من از ادمایی که الکی کلاس بزارن بدم میاد... 

اصلا از کلمه کلاس بدم میاد... 

اینکه مثلا یه لباس رو پرو کنی و از کسی بپرسی باکلاسه؟نهایته بی کلاسیه... 

بخدا اصلا یعنی چی کلاس؟ 

خب که چی لباست رو از یه حراجی بخری یا از یه فروشگاه مارک؟ 

چه فرقی میکنه بابت یه تی شرت سه هزار تومن پول بدی یا ۲۴۰۰۰ تومن؟ 

چه فرقی میکنه یه شلوار جین رو با ۳۰۰۰۰ تومن بخری یا ۱۳۰۰۰۰ تومن؟ 

اینکه مثلا چه میدونم یه لباس زشت بخری از یه حراجی بعد میای بگی از فلان فروشگاه خریدم؟یعنی مثلا خوشگلتر میشه؟ 

نمیگم با خرید کردن از فروشگاه های مارک بدم میاد نه... 

کیه که از یه لباس با یه جنس خوب و دوخت شیک که قالبه تن میشه بدش بیاد؟؟؟ 

من از اینکه بیخودی یه چیزی رو بخوای اونی که نیست نشون بدی بدم میاد 

مثلا عکس های عروسیه یکی از دوستام گوشه اش اسم عکاسی نوشته بود داشتیم نیگاه میکردیم برگشته میگه عکسام رو فلان جا گرفتم(یه جای دیگه)خب عزیز من شاید تو فکر کنی من خرم ولی نیستم خب اگر تو ندیدی من دارم میبینم که این عکس مال اون جایی که تو میگی نیست!!! 

مثلا اگر توبگی فلان عکاسی عکسات قشنگتر میشه؟ 

یا من بیشتر خوشم میاد از عکسات؟ 

مثلا اینکه من واسه شب عروسیم سرویس طلا نخریدم چرا تو باید ازم بخوای به همه بگم که خریدم که چی؟مثلا شوهرم بره بالا؟میخوام شوهرم صد ساله سیاه بالا نره...بزار همون پایین بمونه ولی من دروغ نگم...خیلی راست و پوست کنده میگم ما هرچی داشتیم دادیم خونه خریدیم واسه همین طلا نخریدیم... 

یا مثلا چه اصراریه بگم لباس عروس من فلان مارکه؟؟؟؟چرا باید اینو بگم؟؟؟ خب لباس من مارک نبود خیاط واسم دوخت!!!چرا تواناییه مالی برای لباس مارک دار رو داشتیم ولی من نمیخواستم اینقدر خرج کنم و اینکه مامان شوهرم از لباس کرایه خوشش نمیاد به قول خودش هر دوتا عروس دیگمم واسشون همین کار رو میکنم!!!

یا مثلا اینکه من شب عروسیم فیلمبردار نیاوردم خب که چی چرا باید دروغ بگم؟؟؟اگر دروغی گفتم و یکی خواست فیلم رو ببینه چی؟ 

یا چرا باید بگم که ارایشگاه من واشه شب عروسی پونصد تومن گرفت در حالیکه شد هشتاد تومن ... 

چرا باید بگم که این لباسی که الان دارم مارک داره در حالیکه نیست؟ 

چرا باید بگم این هاون برقیه خونم رو ۱۰۰ تومن خریدم در حالیکه نمیدونم قیمتش چقدره چون هدیست؟؟؟ 

چرا نباید وقتی کسی واسم هدیه میاره جلوی خودش ازش استفاده کنم؟؟؟تازه به نظرم طرف خوشحال میشه که هدیه اش به درد بخور بوده... 

 

خدا کنه حرف هام رو فهمیده باشی ...  

من دوست ندارم پز الکی بدم و به قول تو یه کمی کلاس بزارم... 

نمیگم خیلی خاکیم ولی از این چس کلاس گذاشتنا متنفرم فهمیدی؟؟؟ 

من هیچی رو بزرگتر از اونی که هست نشون نمیدم اگر ندارم میگم ندارم 

وقتی هم داشته باشم دلیلی نمیبینم نشونش بدم.... 

فهمیدی؟؟؟؟؟؟

یکی بیاد به این حالی کنه...

خب مگه چیه من از فیلم ترسناک میترسم... 

واسه همین اومدم تو این اتاق تا اقا با خیال راحت واسه خودش فیلم ببینه... تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

دلتون میخواد بالا بیارم... 

ترسو هم خودتی... 

اصلا به تو چه؟... 

اخه من از بچگی وقتی فیلم ترسناک میدیدم شبا بد میخوابیدم...  

اصلا به قول این اسمورف ها من از فیلم ترسناک متنفر بیم...Emoticon

تازه بدبختیه ما اینه دسشویی بیرونه اگر فیلم ترسناک ببینم تا صبح خونه رو به گند میکشم باور کنید... 

خه مگه تقصیر منه...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

یکی بیاد به این حالی کنه که... 

من از فیلم ترسناک میترسم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

وای خدایا ممنون

خدایا شکرت بابت این همه دوستای خوب 

خدایا ممنون که اینجا همه منو دوست دارن  

خدایا ممنون که قلبی بهم دادین که اونقدر بزرگه که بتونم خیلیی هارو توش جابدم 

من اگر میدونستم اینقدر دوستم دارین زودتر از اینا تولد می گرفتم و زودتر از اینا تهدید میکردم که خودم رو میکشم باور کنین اینقدر خوشحال شدم که حد نداره 

زودتر از اینا باید تهدیدتون میکردم که پست های رمز دار مینویسم تا به قول بعضی از دوستان باسن های محترمتون بصوضه... 

من چقدر خوشبختم ... 

چقدر خوشحالم... 

شوهرم از صبح تا حالا بخاطر من تمام قصر شیرین و شهرهای اطراف رو گشته تا برام کیک تولد پیدا کنه ولی طفلی نتونسته و اخر سر با یه قیافه ی این شکلی اومده خونه 

با مظلومیت تمام میگه: 

 مریم اگر من قول بدم فردا برات کیک بخرم خیلی ناراحت میشی؟ 

و من از همه جا بی خبر که شوهری تا ظهر دنبال کیک بوده: 

چطور مگه چی شده؟ 

و شوهری با عشقی که از تو چشاش قلمبه زده بیرون میگه: 

بخدا قصر(قصر شیرین) و سرپل(سرپل ذهاب) و گیلان(گیلان غرب) رو دنبال کیک گشتم ولی پیدا نکردم همه گفتن باید از قبل سفارش بدی!! 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

من که حسابی حس انسان دوستی و محبتم گل کرده بود و در ضمن به طرز وحشتناکی دلم میخواست یکی واسم دل بسوزونه گفتم: 

اشکالی نداره امسال هم مثل پارسال فکر میکنیم من اهوازم و تو اینجا خوبه؟  

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

حمید هم عصبانی شد هم به طرز وحشتناکی احساس گناه بهش دست داده بود گفت: 

نامرد پارسال که تا رسیدم اهواز رفتیم واست کیک خریدم!! 

من با بغض الکی گفتم: باشه قبوله... 

شوهری هم بغلم کرد و کلی بوس ابدار بهم داد و بعد گفت حالا ناهار بیار بخوریم به خدا خیلی گشنمه!!! 

من که دوباره همون حس یکی دلش بسوزه دوباره اومد سراغم تو دلم گفتم برات دارم ولی هیچی نداشتم خب گناه داره تو این خراب شده که قنادیاش فقط کیک سفارشی درست میکنن خب شوهری چه گناهی داره ... 

ولی الان تازه از یه گردش توپ دو نفره اومدیم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تو این سرما رفتیم بیرون هرچند به خاطر این فوتبال مزخرف همه تعطیل بودن ولی ما به جای کیک چیپس و پفک و کرانچی و لواشک گرفتیم تا باهاش جشن بگیریم خوش به حال من و شوهرم که اینقدر خوشبختیم  

الانم که بابام حسابی حال شوهری رو گرفته آخه شوهری استقلالیه و بابام پرسپولیسی ببینی چی به سر شوهری اومده وقتی تیمش اینطوری باخته

خیلی نامردین

بی معرفتا یکی نباید بیاد تولد منو تبریک بگه؟؟؟؟ 

حالا اگر یه عالم حرف مسخره زده بودم که میومدین خو اخه اگر من برم از غصه خودکشی کنم خونم گردن کیه نامردا... 

اصلا من بد من لوس من زشت شما بخاطر ثوابش میومدین یه تبریک میگفتین دله یه بنده خدا شاد می شد خب... 

دیگه شیش کس رو دوست ندارم از این به بعدم همه متنام رو رمز دار میکنم به هیشکی هم رمز نمیدم تا ک و ن تون بسوزه... 

خو بیاین تبریک بگین دیگه...

دعا

در بازگشت از کلیسا، جک از دوستش ماکس می پرسد: «فکر می کنی آیا می شود هنگام دعا کردن سیگار کشید؟»

ماکس جواب می دهد: «چرا از کشیش نمی پرسی؟»

جک نزد کشیش می رود و می پرسد: «جناب کشیش، می توانم وقتی در حال دعا کردن هستم، سیگار بکشم.»

کشیش پاسخ می دهد: «نه، پسرم، نمی شود. این بی ادبی به مذهب است.»

جک نتیجه را برای دوستش ماکس بازگو می کند.

ماکس می گوید: «تعجبی نداره. تو سئوال را درست مطرح نکردی. بگذار من بپرسم.»

ماکس نزد کشیش می رود و می پرسد: «آیا وقتی در حال سیگار کشیدنم می توانم دعا کنم ؟»

کشیش مشتاقانه پاسخ می دهد: «مطمئناً، پسرم. مطمئناً.»

خر کیف یعنی...

خر کیف یعنی سر کلاس کاردانی نشسته باشی، دونفر از جلوی در کلاس رد بشن و بگن :” نه اینجا نیست… اینا بچه های کارشناسی ارشدن “

خر کیف یعنی کلاستو دو در کنی و همون روز استاد حضورغیاب نکنه!

خر کبف یعنی اینکه یه لپ تاپ می گیری دستت اما ۲ قرون سواد نداری بهت بگن آقای مهندس!•

خر کیف یعنی راننده تاکسی باشی و دانشجوی پزشکی رو سوار کنی اونوقت وقتی می خواد پیاده شه بر حسب عادت به محیط دانشگاه بگه: مرسی آقای دکتر!

خر کیف یعنی زنگ موبایلت حسابی جلب توجه کنه!

خر کیف یعنی کسب بالاترین نمره میان ترم فقط از راه تقلب و امدادهای غیبی!

خر کیف یعنی فکر کنی کارتت تموم شده ولی در کمال ناامیدی کانکت شی و ساعتها تو اینترنت بچرخی!

خر کیف یعنی بابات قبض موبایلت رو پرداخت کنه و اصلا نپرسه که چرا اینقدر رقمش نجومی شده!

خر کیف یعنی استادت بگه نگران نباش! نمی افتی!


خر کیف یعنی با دوستات بری تریا، دوست اصفهانیت حساب کنه!

خر کیف یعنی توی یک مجلس بزرگ همه چشمشون دنبال مدل لباست باشه!

خر کیف یعنی دانشجو نباشی ولی از سایت دانشگاه، مفتکی استفاده کنی!

خر کیف یعنی پشت چراغ قرمز از ماشین بغلی یه چیزی پرت شه تو ماشینت (مثل شماره تلفن و یا حتی گوشی طرف!)

خر کیف یعنی تو دانشگاه همراه دوستت داری میری ولی پسر همکلاسیت فقط به تو سلام میکنه!

خر کیف یعنی یه جا با یه نفر همصحبت شی و رمانتیک بگه: “از قیافه تون معلومه که
دانشجویین!”

خر کیف یعنی توی مهمونی باشی و یکی از خانومای باکلاس و کار درست فامیل صدات کنه: خوشگل خانوم!

خر کیف یعنی یک منشی با مدیر عامل شرکت ازدواج کنه!

خر کیف یعنی بین کلاس ۱۲ تا ۲ و کلاس ۲ تا ۴ خودتو به یک آدم اهل رو درواسی بچسبونی و بری باهاش ناهار بخوری!

خر کیف یعنی موقع امتحان عملی استاد بره بیرون از کلاس و در رو هم ببنده!

خر کیف یعنی هیچی نخونده باشی و همه رو از رو دست بغلیت بنویسی بعد نمره ت از اون بیشتر شه!

خر کیف یعنی استاد یک سوال قلمبه بپرسه هیچکش جز تو نتونه جواب بده!

خر کیف یعنی وقتی مهمونای شهرستانیتون می رن بچه شون قشنگترین عروسکشو جا بذاره

جشن تولد...

از اونجایی که میدونم کسی واسم تولد نمیگیره و شوهری الان یادش اومد فردا چه خبره اونم خیلی اتفاقی باباش گفت امروز سیزدهمه و اقا یادش اومد تصمیم گرفتم خودم اینجا واسه خودم تولد بگیرم... 

راستی اینجا قنادی ها کیک اماده برای فروش ندارن فکر کن باید سفارش بدی که برات درست کنن اینو من تازه امروز فهمیدم .. 

من دلم کیک تولد میخواست... 

                

 

اینا مهمونا بودن اینم هدیه ها...  

 

ازهمه مهمتر رقصه...  

  

راستی خوراکی هم هست...  

 و بالاخره کیک تولد...  

 

یه وقت فکر نکنین عقده ی تولد دارما نه... فقط کودک درونم بیش فعاله