من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

i love you

اینو واسه خودم گذاشتم نصف شبی احساساتم واسه خودم یه هو قلمبه شد 

  

اینم واسه شوهرم 

  ♥Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥
♥Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥
♥Iloveyou♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥♥
♥♥♥♥Iloveyou♥♥♥♥
♥♥♥Iloveyou♥♥♥
♥♥Iloveyou♥♥
♥Iloveyou♥
♥Iloveyou♥

  

 حالا هی چپ و راست نیاین بگید نیومده چه خودشو تحویل میگیره تو عمرم یه بار این هوا شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےخودم رو دوست دارم حرفیه؟؟؟؟ تازه این عکسه هم واسه خود خودمه دلتون بسوزه... شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

شِکـْـلـَکْ هآے خآنومےاینم مال شماها به شرطی که بچه های خوبی باشید 

خیلی دوستون دارم دوستای گلم با اینکه دوستای کمی اینجا دارم ولی خیلی دوستتون دارم

نظرات 21 + ارسال نظر
علی 1 بهمن 1390 ساعت 03:48 ق.ظ http://ali-26.blogsky.com

سلام شب بخیر خوش بحال خودت

بانوی جنوب 1 بهمن 1390 ساعت 06:45 ق.ظ

سلام گلم ممنون از حضور قشنگت
شما هم لینک شدید

سوسن 1 بهمن 1390 ساعت 04:00 ب.ظ http://somisia.blogsky.com

قربونت برم خوب کردی خودتو تحویل گرفتی من بیشتر از خودت تحویلت میگیرم

مرسی سوسنم

افسانه 1 بهمن 1390 ساعت 06:09 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام
الهییییییییی چقدر زیباست
انشالله به پای هم پیر بشید وخوشبخت

مممنون گل قشنگم

سارا 1 بهمن 1390 ساعت 08:23 ب.ظ http://shayad1shab.blogsky.com

من عاشق این خرسه شدممممم

مال شما قابل نداره

بانوی جنوب 2 بهمن 1390 ساعت 08:46 ق.ظ

دلم به یاد تو امشب لبالب از شور است
تو کیستی که حریمت چو کعبه مشهور است؟
رحلت پیامبر اکرم (ص) بر تمام مسلمین جهان تسلیت باد

گاگول 2 بهمن 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

چقده عشقولانه شدی شما!!

چه کار کنیم دیگه

نازنین 3 بهمن 1390 ساعت 12:04 ق.ظ

پس چی فکر کردی؟

sogol 3 بهمن 1390 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.sogolnasiri.blogfa.com

man kharabe oon etemad be nafsetam topoli

حالا یه بار اعتماد به نفس پیدا کردماااا
اونم تو حلقت

ما هم دوستتون داریم

مرسی عزیزم

اشکان 3 بهمن 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام مریم خانوم وب قشنگی داری همشو خوندم امیدوارم که موفق باشی

ممنون خوش اومدی

سلام عزیییییییزم. مرسی که به وبم سر زدی. خیلی وب خوشگلی داری. ایشالله همیشه موفق و شاد و عاشق باشی خانومی. منم لینکت کردم.
منم مثل تو یک دختر یه همسر یه خواهر یه دانشجوی در به در و ... هستم

میلاد 3 بهمن 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://sorat1399.blogfa.com

مریم بیا جواب سوالم رو بده
نیای یعنی...

اشکان 4 بهمن 1390 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام مریم خانوم زندگی در قصر شیرین سخت نیست چطور حوصلت سر نمیره در ضمن حمید خان چه کاره هستند؟

شغلش آزاده

ای ول چه عاشقانه.
خوش به حال شوهرتون که یکی اینقد دوسش داره!
خوش به حال شما که کسی رو داری که دوسش داشته باشی
امااااااااااااااااااا
خوش به حال ما که با شماییم و خودمون شاد شاد شاد
ایشاا... یه روز به وقتش ما هم از شوهرامون میگیم

ممنون که بهم سر زدین خیلی خیلی خوشحال شدم

سلام ممنون که سر زدی
وب خیلی خیلی توپی داری
خوش به حال خانوادتون.بازم سر بزنین
بابای

افسانه 5 بهمن 1390 ساعت 02:26 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام
زندگی باید کرد !
گاه با یک گل سرخ

گاه با یک دل تنگ
گاه با سوسوی امیدی کمرنگ

زندگی باید کرد !
گاه با غزلی از احساس

گاه با خوشه ای از عطر گل یاس
زندگی باید کرد !

گاه با ناب ترین شعر زمان
گاه با ساده ترین قصه یک انسان

زندگی باید کرد !

ممنون خیلی قشنگ بود

mohamad 6 بهمن 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

bah bah mibinam ke khosh be hale hamide ke inja

abbas 6 بهمن 1390 ساعت 10:11 ب.ظ http://abbas5108.blogfa.com/

اشکان 7 بهمن 1390 ساعت 03:46 ب.ظ

ممنون واقعا جواب دندون شکنی دادی

سلام شرمنده قصدم جواب دندون شکن دادن نبود
تو قصر شیرین زندگی سخته ولی خب من کنار حمید خوشبختم
کار شوهرم طراحی و ساخت آکواریوم و پخش انواع ماهیان زینتی در قصر شیرین و سلیمانیه(عراق) است

داش ابی 11 بهمن 1390 ساعت 07:07 ب.ظ

آبجی دوست دارم من آبجی ندارم دوست دارم آبجی داشته باشم خوشحالم که خوشبختی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد