من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

ستاره یا مریم؟؟؟؟مسئله این است؟

همه میپرسن چرا وقتی تو وبلاگهای دیگه کامنت میذاری اسمت مریم توپولیه ولی کسی که پست هارو مینویسه اسمش ستاره است؟  

                                                                                                    

خب راستش من اسمم مریمه و توپول هستم خب میشه مریم توپولی 

دیگه اینکه من صاحب این وبلاگ هستم پس تک ستاره این وبلاگ هستم چون تنها کسی که اینجا جولان میده منم 

و در ضمن تنها کسی که به حمید دستور میده و اون هم مظلوملنه و معصومانه قبول میکنه باز منم... 

پس من هم مریم توپولی هستمهم ستاره 

فونت زیبا ساز فونت زیبا ساز فونت زیبا ساز فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز  

خب حالا همه متوجه شدن چرا؟؟؟؟ 

دیگه سوالی نیست؟؟؟؟؟ 

راستی من باز هم یادم رفت بگم  

فونت زیبا ساز  فونت زیبا ساز فونت زیبا ساز فونت زیبا ساز فونت زیبا ساز

نظرات 9 + ارسال نظر
کامیشا 10 بهمن 1390 ساعت 08:39 ب.ظ http://kamiisha.blogsky.com

سلام چه وبلاگ دوست داشتنی داری .داشتم برای فرار از درس!! لیست وبلاگهای بروز شده بلاگ اسکای رو نگاه میکردم اسم وبلاگت توجه ام رو جلب کرد ، صفحه ات که باز شد خیلی از فضای وبلاگت خوشم اومد البته هنوز نخوندمت ولی گفتم برات اینو بنویسم که فضای وبلاگت زیباست.

ممنون عزیزم

بانوی عاشقツ 10 بهمن 1390 ساعت 09:22 ب.ظ http://mastaneham.blogfa.com/

آهان از اون لحاظ

آره از همون لحاظ

سلام عزییییییزم. خوب شد بالاخره روشنمون کردی. دختر بنده خدا گناه داره میکشیش از گرسنگی. راستی من دانشجوی فسیل شده ام این اسم وبلاگیه که مال آرزوها بود و شما موافقش بودی. خوب بیا شما هم آرزوتو بذار. یا اگه واسه آرزوهای بقیه ایده یا راه حل داشتی کمکشون کن. من کلی ذوق کردم واسه این ایده . چرا هیشکی نمیاد.با این که همه موافقن

آخه عزیزم نمیدونستم کجا باید بنویسم هر کاری کردم قسمت کامنت ها باز نشد

mohamad 10 بهمن 1390 ساعت 09:24 ب.ظ

salam bazam man aval nistam akhe chera ajy?????

چون گوش به زنگ نیستی

mohamad 10 بهمن 1390 ساعت 09:26 ب.ظ

rasty ajy maryam chera enghad dir be dir miay???

قاطی کردیا؟؟؟؟من یا تو؟
ولی آره خب گاهی اوقات چیزی واسه نوشتن ندارم

سوسن 10 بهمن 1390 ساعت 09:45 ب.ظ

تک ستاره قلب هم هستی

مرسی عزیزم

اشکان 11 بهمن 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام نظر خاصی ندارم

خدا رو شکر

ما همه جوره شما رو دوس داریم

مرسی عزیزم

بهناز 12 بهمن 1390 ساعت 04:21 ب.ظ http://parmis111.blogfa.com

سلام توپولی
منم لقب دارم خپل.....
اسمم خپله
اما اولا لاغر بودم اما خپل شدم
چون قدم بلنده راضیم

منم بلندم ولی توپولی بودن رو کلا دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد