من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

دعوا...

دیشب یه دعوای بد کردیم برای اولین بار توی عمرم ...حمید اینقدر از دستم عصبانی شد که میخواست بزاره از خونه بره ولی خدا رو شکر پشیمون شد... 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

خب میدونم تقصیر منه آخه مگه چی کار کرده بود که اینطوری جیغ و داد کردم؟؟؟؟آخه دختره دیوونه تو توی حموم گیر کردی به اون چه ربطی داره خره... 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

خب بنده خدا ده دقیقه ای خودشو رسوند ولی من اینقدر تو حموم سردم شده بود که وقتی اومد کلی گریه کردم و جیغ وداد کردم ... 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

اول یکم نازم رو کشید بعد دید نه انگار دارم پرروتر میشم عصبانی شد... 

هی حمید داد کشید هی من... 

هی اون رفت و اومد هی من گریه کردم... 

داشت کار به جاهای باریک میکشید و میخواست وسائلش رو جمع کنه بره ...ولی چون تنها دوستی که اینجا داریم ازمون خواسته بود شب بریم اونجا ما هم شام نخورده با اعصابهای داغون رفتیم اونجا البته اونا نمیدونستن قهریم ولی خب سارا یه چیزایی فهمید و اینقدر دو تایی مسخره بازی در اوردن تا ما هم خندیدیم و اشتی کردیم... made by Laie

شب که اومدیم خونه هنوز یه کم دلخوری مونده بود من بی صدا خوابیدم رو زمین پای تی وی...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

برام رختخواب اورد گفت استخوان هات درد میگیره اینطوری ولی من لج کردم و روی زمین خوابیدم ... 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

صبحم یکی دو بار صدام زد تا بیدارم کنه ولی خیلی خسته بودم پانشدم... 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

ساعت یازده با زنگ تلفن بیدار شدم شوهری بود رفته بود خرید واسه خونه میخواست ببینه چیا کم گرفته وقتی برگشت خونه من هنوز خبر مرگم بق کرده بودم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

طفلی اومد بغلم کرد و منم کلی تو بغلش زار زدم... 

بعدم ساعت دوازده تازه افتادم ناهار درست کردن ولی واسش یه خوراک مرغ با یه زرشک پلوی حسابی درست کردم تا از دلش در بیارم... 

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

حالا دوباره زندگی شیرینه... 

خدایا میشه یه روز من عاقل بشم و دیگه شوهری رو اینطوری اذیت نکنم؟ 

کسی میتونه کمکم کنه؟ 

نمیدونم چیکار کنم ... 

زیاد دلش رو میشکونم ولی اینقدر که مهربونه صداش در نمیاد... 

خدایا ممنونم حداقل من احمقم ولی شوهرم عاقله و اون کوتاه میاد وگرنه الان زندگیمون جهنم بود... 

خدایا شکرت به داده و ندادت شکر...

نظرات 8 + ارسال نظر
sogol 12 بهمن 1390 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.sogolnasiri.blogfa.com

bazam ke poste jadid ro khundam fohshe alam ro be roohet dadamkhob oon bichare che gonahi karde vaghty to mundi too hamum???maryam jedi migam age ziad be marda gir bedim yeho be sareshun mizane o mizaran miran!oonam taghaty daran...man amam ingahdr shoharesho aziat kard ke taraf be havaye 1sal dars khundam too farance gozasht raft m 16 sale nayumade iran!
yeho gaht bezanan mardha kasi nemitune bareshun garduneha

فهمیدم قول میدم
دیگه اذیتش نمیکنم

sogol 12 بهمن 1390 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.sogolnasiri.blogfa.com

ghorbune aji golam besham...albate inam begama manam kam gir be navid nemidam ama chand bar ke davamun shode behem gofte manam mesle shohar amat mizaram miram ta hamin tori donbalam begardia!vase hamin manam kootah miam bishtare oghat

قول قول قول اجی گله خودم

ناز دار خانوم 12 بهمن 1390 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.mohamma.blogfa.com

خواصیت زن بودنمون دیگه.اصلا عاشق همین حرص دادنامون شدن

اره اتفاقا میگه وقتی عصبانی میشی خوشکل میشی اخه این خوشکلیم بخوره تو سرش

mohamad 12 بهمن 1390 ساعت 05:49 ب.ظ

salam bazam dir residam ajy maryam

اشکال نداره بزرگ میشی یادت میره

mohamad 12 بهمن 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

ajy maryam kafie yekam khishtan dar bashi harchand agha hamid kh kh kh kh gole va delesh pake motmaenam ke ba tamame vojodesh doset dare

اینقدر دلم میخواد الان حالت رو بگیرم محمد ولی گناه داری

اشکال نداره پیش میاد.. دعوا نمک زندگیه
همیشه خوش و خوشبخت باشین

آخه این دفعه زیادی شور شد!نه؟

mohamad 13 بهمن 1390 ساعت 02:17 ق.ظ

Damesh garm ke enghad hosele dare,ama omidvaram toam say koni ke bishtar az un ye tikeii ke tuye sar gozashte khoda estefade koni,khube masalan shohareto dus dari,har kI nadune fek mikone doshmaneshi!
khob toam kutah bia,chi mishe mage!?
Ama sheklaka kamelan guya budan,jalebbud kholase!
omidvaram ravabete shoma o hameye arus. dumada hamishe ru mantegh bashe,hamrah ba ehsas,hamintor vase khodam vaghtI hamchin chizio shoru konam age ye ruzi!
good luck

خیلی ممنون از نظری که گذاشتین ببخشید شما کدوم محمد هستین؟؟؟داداشم که نیستین نه؟

امین 22 آذر 1391 ساعت 09:39 ب.ظ

واقعا چه حوصله ای داره این شوهرت
من اگه یکی بیخودی باهام دعوا کنه یکمی دیر میتونم ببخشمش اخه به شوهرت چه ربطی داشته که تو تو حموم گیر کردی
اگه هی ناراحتش کنی و بی دلیل گیر بهش بدی هر ادمی یه ظرفیتی داره یه کاسه صبرش لبریز میشه پس بهتره مواظب باشی

خدایی خیلی صبوره
تازه من از اون موقع تا حالا خیلی بهتر شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد