من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

خیلی نامردین

بی معرفتا یکی نباید بیاد تولد منو تبریک بگه؟؟؟؟ 

حالا اگر یه عالم حرف مسخره زده بودم که میومدین خو اخه اگر من برم از غصه خودکشی کنم خونم گردن کیه نامردا... 

اصلا من بد من لوس من زشت شما بخاطر ثوابش میومدین یه تبریک میگفتین دله یه بنده خدا شاد می شد خب... 

دیگه شیش کس رو دوست ندارم از این به بعدم همه متنام رو رمز دار میکنم به هیشکی هم رمز نمیدم تا ک و ن تون بسوزه... 

خو بیاین تبریک بگین دیگه...

نظرات 7 + ارسال نظر
حسین 13 بهمن 1390 ساعت 06:53 ب.ظ http://ho3e1n-music.blogsky.com

سلام عزیزم.
تولدت مبارک امید وارم هزار ساله شی همیشه موفق باشی و به هر چی که میخوای برسی.
راستی کرمانشاهی هستی؟

سلام ممنون که بابت تبریک تولدم
نه اهوازیم کرمانشاه زندگی میکنم البته تو قصرشیرین

سوسن 13 بهمن 1390 ساعت 07:21 ب.ظ http://somisia.blogsky.com

امروز با شکوهترین روز هستیست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد
و من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد
به زمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیبایی تولدت مبارک
امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن . من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزومندم . تولدت مبارک !

وای ممنون از این همه محبت حسابی ذوق کردم

mohamad 13 بهمن 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

bos bos bos ajy tavalodet mobarak

منون ولی بوس ممنوعه محمد اگر به حمید نگفتم بوسم کردی بیایم اهواز پوستت رو میکنه

sogol 13 بهمن 1390 ساعت 07:47 ب.ظ http://www.sogolnasiri.blogfa.com

salam khoshgele man..khubi?????tavalodet mobarak bashe...be khoda nemidunestam vagarna zoodtar az inke post bezari behet tabrik migoftam...ishalah tavalode 120 salegit hamrah ba shoshoe azizet....

مرسی وای چه ذوق ملگم کردین

گاگول 13 بهمن 1390 ساعت 07:57 ب.ظ http://gagool-torobche.blogfa.com

من به عنوان یک عدد گاگول به شدت نامرد تولد شما را عمیقا تبریک عرض می نمایم !
جدا خعلی خعلی مبارک باشه
درضمن آدم تو روز تولدش زشته حرف های زشت بزنه! ک و ن یعنی چی؟؟!! باسنمون بسوزه!!

ممنون گاگوله به شدت نامرد
چشم دیگه حرف زشت نمی زنم باسن های محترمتون بسوزه خوبه؟؟؟؟

حسین 13 بهمن 1390 ساعت 08:34 ب.ظ http://ho3e1n-music.blogsky.com

خواهش میکنم
راستی خوشبختم منم کرمانشاهی هستم.

چه جالب
خوشحال شدم هر دم از ان باغ بری میرسد هر لحظه من با یه کرمانشاهی اشنا میشم

mohamad 13 بهمن 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

bos vase hamid bod na to ajy maryam

نه بیا بوس واسه من بفرست بی ادب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد