من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

یکی بیاد به این حالی کنه...

خب مگه چیه من از فیلم ترسناک میترسم... 

واسه همین اومدم تو این اتاق تا اقا با خیال راحت واسه خودش فیلم ببینه... تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

دلتون میخواد بالا بیارم... 

ترسو هم خودتی... 

اصلا به تو چه؟... 

اخه من از بچگی وقتی فیلم ترسناک میدیدم شبا بد میخوابیدم...  

اصلا به قول این اسمورف ها من از فیلم ترسناک متنفر بیم...Emoticon

تازه بدبختیه ما اینه دسشویی بیرونه اگر فیلم ترسناک ببینم تا صبح خونه رو به گند میکشم باور کنید... 

خه مگه تقصیر منه...

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

 

یکی بیاد به این حالی کنه که... 

من از فیلم ترسناک میترسم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 8 + ارسال نظر
بانوی عاشق 14 بهمن 1390 ساعت 01:04 ب.ظ

اشکان 14 بهمن 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

خجالتی نمیکشی ۴۰سالته از چه می ترسی؟

اولا من ۴۰ سالم نیست ۲۵ سالمه
دوما چرا خجالت بکشم خب مگه گناه کردم

پریچهر 14 بهمن 1390 ساعت 04:57 ب.ظ http://pari0080.mihanblog.com/

سلام وب زیبایی داری خوشحال میشم بهم سر بزنی ولی من از فیلم ترسناک نمیترسم

ممنون
خوش به حالت که نمی ترسی

حامد 14 بهمن 1390 ساعت 07:15 ب.ظ http://balagh-mobin.blogfa.com

ترسناک ترین فیلم زندگی لحظه ای رخ میده که همسران به هم بدو بیراه می گن و کودک مظلوم مانده این وسط که مامان مهربانش فحش میدهد و بابی مهربانش هم خوب صدای جرسی دارد
به ما هم سر بزنید

ممنون از اظهار لطفت ولی ما نی نی نداریم

ریحانه 15 بهمن 1390 ساعت 08:24 ق.ظ http://sheima.blogfa.com

منم می ترسم ...........

درکت میکنم عزیزم

prettygirl 15 بهمن 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://proudgirl.persianblog.ir

وا ترس نداره که.

اهورا 15 بهمن 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://roujinow.blogfa.com/

درود
اسمورفهارو منم نگا میکنم
آی لاو یو پی ام سی
افسوس مارکوس و سونیا و لائورا و میگوئل قصه شون به سر رسید الانا فقط لورینا و آلونسو مونده اونم به گمونم همین روزاست تموم بشه از این سریال جدیداش خوشم نمیاد

عاشق اسمورفهام
از پی ام سی فقط به نام عشق و ماریچی رو دیدم
بقیه دیگه همه شده فیلمای فارسی وانی بدم میاد خب...

سلام عزییییییییزم. شوهر منم عاشق فیلم دیدنه و مجبوره فیلمای ترسناکو بدون من ببینه. فیلم ترسناکو یه جور میشه تحمل کرد ولی اونایی که صحنه های چندش و خون و ازینجور چیزا داره و نمیتونم اصلا و ابدا ببینم. چون بچه بودم تو بمب گذاری حرم کلی جنازه دوروبرم دیدم خون میبینم تشنج میگیرم. به قول تو دست خودم نیس خوب

اینقده بده
اینقده دوست ندارم
اینقده میترسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد