من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

کلاس

من از ادمایی که الکی کلاس بزارن بدم میاد... 

اصلا از کلمه کلاس بدم میاد... 

اینکه مثلا یه لباس رو پرو کنی و از کسی بپرسی باکلاسه؟نهایته بی کلاسیه... 

بخدا اصلا یعنی چی کلاس؟ 

خب که چی لباست رو از یه حراجی بخری یا از یه فروشگاه مارک؟ 

چه فرقی میکنه بابت یه تی شرت سه هزار تومن پول بدی یا ۲۴۰۰۰ تومن؟ 

چه فرقی میکنه یه شلوار جین رو با ۳۰۰۰۰ تومن بخری یا ۱۳۰۰۰۰ تومن؟ 

اینکه مثلا چه میدونم یه لباس زشت بخری از یه حراجی بعد میای بگی از فلان فروشگاه خریدم؟یعنی مثلا خوشگلتر میشه؟ 

نمیگم با خرید کردن از فروشگاه های مارک بدم میاد نه... 

کیه که از یه لباس با یه جنس خوب و دوخت شیک که قالبه تن میشه بدش بیاد؟؟؟ 

من از اینکه بیخودی یه چیزی رو بخوای اونی که نیست نشون بدی بدم میاد 

مثلا عکس های عروسیه یکی از دوستام گوشه اش اسم عکاسی نوشته بود داشتیم نیگاه میکردیم برگشته میگه عکسام رو فلان جا گرفتم(یه جای دیگه)خب عزیز من شاید تو فکر کنی من خرم ولی نیستم خب اگر تو ندیدی من دارم میبینم که این عکس مال اون جایی که تو میگی نیست!!! 

مثلا اگر توبگی فلان عکاسی عکسات قشنگتر میشه؟ 

یا من بیشتر خوشم میاد از عکسات؟ 

مثلا اینکه من واسه شب عروسیم سرویس طلا نخریدم چرا تو باید ازم بخوای به همه بگم که خریدم که چی؟مثلا شوهرم بره بالا؟میخوام شوهرم صد ساله سیاه بالا نره...بزار همون پایین بمونه ولی من دروغ نگم...خیلی راست و پوست کنده میگم ما هرچی داشتیم دادیم خونه خریدیم واسه همین طلا نخریدیم... 

یا مثلا چه اصراریه بگم لباس عروس من فلان مارکه؟؟؟؟چرا باید اینو بگم؟؟؟ خب لباس من مارک نبود خیاط واسم دوخت!!!چرا تواناییه مالی برای لباس مارک دار رو داشتیم ولی من نمیخواستم اینقدر خرج کنم و اینکه مامان شوهرم از لباس کرایه خوشش نمیاد به قول خودش هر دوتا عروس دیگمم واسشون همین کار رو میکنم!!!

یا مثلا اینکه من شب عروسیم فیلمبردار نیاوردم خب که چی چرا باید دروغ بگم؟؟؟اگر دروغی گفتم و یکی خواست فیلم رو ببینه چی؟ 

یا چرا باید بگم که ارایشگاه من واشه شب عروسی پونصد تومن گرفت در حالیکه شد هشتاد تومن ... 

چرا باید بگم که این لباسی که الان دارم مارک داره در حالیکه نیست؟ 

چرا باید بگم این هاون برقیه خونم رو ۱۰۰ تومن خریدم در حالیکه نمیدونم قیمتش چقدره چون هدیست؟؟؟ 

چرا نباید وقتی کسی واسم هدیه میاره جلوی خودش ازش استفاده کنم؟؟؟تازه به نظرم طرف خوشحال میشه که هدیه اش به درد بخور بوده... 

 

خدا کنه حرف هام رو فهمیده باشی ...  

من دوست ندارم پز الکی بدم و به قول تو یه کمی کلاس بزارم... 

نمیگم خیلی خاکیم ولی از این چس کلاس گذاشتنا متنفرم فهمیدی؟؟؟ 

من هیچی رو بزرگتر از اونی که هست نشون نمیدم اگر ندارم میگم ندارم 

وقتی هم داشته باشم دلیلی نمیبینم نشونش بدم.... 

فهمیدی؟؟؟؟؟؟

نظرات 18 + ارسال نظر
mohamad 15 بهمن 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

salam ajy khili asabani hasti aya?inshala fahmideh bashe va to goshesh bere

اگه نفهمیده بیام به زور بکنم تو مغزش تا بفهمه

سوسن 15 بهمن 1390 ساعت 09:19 ب.ظ http://somisia.blogsky.com

آخی ی ی ی
کی که حالیش بشه وقتی همه زندگیمون شده چشم و هم چشمی بایدم دروغ بگیم باید کلاس الکی بذاریم ...
آره مریم جون کاشکی همه مثل تو فکر میکردن اونوقت خیلی از این مشکلات رو نداشتیم...

ای بدم میاد از چشم و هم چشمی

سحر 15 بهمن 1390 ساعت 11:24 ب.ظ http://man-tanhaei.blogfa.com/

ای ول منم دقیقا عقیده ام همینه

تایید نشه لطفا

اهورا 15 بهمن 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://roujinow.blogfa.com/

درستشم همینه اما بدبختانه دخترایی که اینجوری باشن انگشت شمارن اینقده بدم میاد از چشم و هم چشمی و دک و پز الکی و ببخشید ازاین اداهای گنده گوزی بعضیا
بیشترشونم آدمای ندید بدید و تازه بدوران رسیدن یکی رو میشناسم پیش هرکی میشینه دراشنایی و شناسوندن خودش رو با ویلاش تو زعفرانیه آغاز میکنه و با سفرهاش به دبی و خوشگذرونیهاش به پایان میرسونه یکی نیس بگه آخه که چی
یارو به ثروت باباش مینازه خوب که چی ؟ خودت چه جربزه ای داری ؟ میتونی بدون ثروت بابات با دست خالی و تنها با تواناییهای خودت بری دنبال کار بگردی اونوقت کارم بهت بدن و پول در بیاری؟ یارو نون شب نداره بخوره همه حقوق ماهانشو داده ماشین لیزینگی خریده که جلو دیگرون کم نیاره ایول خوشم اومد از این رفتارت بیخودی نیست یارو اومده از این ور دنیا کوبیده رفته اون ور دنیا شکارت کرده

والله
من گلم دیگه...البته بزای حمید

ریحانه 16 بهمن 1390 ساعت 08:43 ق.ظ http://sheima.blogfa.com

کاملا موافقم

مرسی که موافقی

سلام عزیزم
باهات موافقم ولی مثلا اگه یه شلوار و ۲۰ تومن بخری بعد بگب ۵۰ تومن خریدی همه میگن چه خوشگله چه خوب خریدی ولی اگه بگی ۲۰ تومن به چشم حراجی بهش نگاه میکننمردم عقلشون به چشمشونه
ولی من سعی میکنم همیشه راستش و بگم

به چشمشون باشه بزار اینقدر به چشمشون باشه تا چشمشون در بیاد

prettygirl 16 بهمن 1390 ساعت 02:13 ب.ظ http://proudgirl.persianblog.ir

اقا جون همه اینا درست.حالا اینارو گفتین که بگین مثلا خیلی صرفه جو و خوب هستین و به فکر شوهرتون هستین.ای بابا حالا مادرشوهرتون اینجا نیست که بفهمه با ما راحت باش.

از کجا فهمیدی؟؟؟؟

خانمـ فانتزیـ 16 بهمن 1390 ساعت 05:09 ب.ظ

من کلا اعصاب همچین آدمهایی رو ندارممحلشونم نمیزارم هیچ وقت همچین میسوزنا

خانوم ام ! 16 بهمن 1390 ساعت 07:57 ب.ظ http://ye2khtare.blogsky.com

واااای دختر تو باید دخترخالمو ببینی...آخـــــــــــر هرچی فیس و افادس...فکر کن شوهر بد بختش 2شیفت کار میکنه اینم پولا رو فقط صرف پز دادن میکنه! بعد 10سال با اینکه درامدشون خوبه خونه نخریدن..چون همش صرف مانتوهای 100و خورده ای و.. میشه!
من لباسامو میگردم با پایین ترین قیمت ولی رو مد میخرم،اصلا هم دوست ندارم مدل لباسم تکراری باشه..ولی خداییش یکی بپرسه قیمتو و آدرسو دروغ نمیگم
مثلا شلوارمو 30 خریدم همه فکر میکنن بالای پنجاس
شال گردن پیله ایمو با 3000تومان خودم بافتم اینجا حدود 20 تومان بافته شدشو میفروشن
و.....
از همه مهمتر مانتوهامه که پارچه های سنگین میخرم و مدلشو از اینترنت برمیدارم،خیاط برام میدوزه کلا رو هم 40-30 تومان تموم میشه
خداییش هرکی ندونه فکر میکنه مانتوهام زیر 80 نیستن حتی چندبار ازم پرسیدن مانتوتو کجا خریدی؟؟! لوووووول
ایولــــــــ خوشم اومد ازت آدم با کمترین هزیته میتونه از زندگیش لذت ببره

اشکان 17 بهمن 1390 ساعت 01:08 ق.ظ

افرین به تو

mohamad 17 بهمن 1390 ساعت 11:14 ق.ظ

ajy ghasdam fozoli nista vali ki in harfo zade ke enghad atishi shodi????

دقیقا موافقم. چقدر اعصاب خورد کنن اینجور آدما. که چی بشه. اصلا معنی زندگی کردن و خوشبخت بودنو نمیفهمن چون خودشون میدونن اون نقشی که بازی میکنن واقعی نیست

ممنون که موافقی

شاذه 17 بهمن 1390 ساعت 12:56 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

من فهمیدم. شیرفهم! صددرصد باهات موافقم

خوبه دیگه تکرار نشه


دقیق موافقم شدیدا با اینجور ادما روبرو ام خودم اصلا اصلا اهل کلاس نیستم و نخواهم بود واقعا اینجور ادما خیلی ادمو کلافه میکنن

بانوی جنوب 17 بهمن 1390 ساعت 07:40 ب.ظ

وقتی خدا بهت میگه: "باشه"
، چیزی رو که میخواهی بهت میده،
وقتی میگه "صبر کن"،
چیز بهتری بهت میده
و وقتی میگه "نه" داره بهترین را برات آماده میکنه!

[گل]

ممنونم

نازنین 18 بهمن 1390 ساعت 04:49 ب.ظ

آفرین آفرین
منم مثل خودتم هر چیزی که برام قشنگ باشه میخرمبرام هم مهم نیست که مارک دار باشه یا نباشه مهم خوشگلیه
اینقدر خونتو کثیف نکن

مهدیه 19 بهمن 1390 ساعت 04:17 ق.ظ http://www.khateratarosaki.lxb.ir

سلام مریم توبولی.وب زیبایی داری.
اخی بگردم ولی من عاشق فیلم ترسناکم خیلی دوس دارم .مخصوصا فیلم کینه.....
زندگی بکامتون همیشه شیرین باشه .توبولی جون

ممنون عزیزم من چشم دیدن این کینه رو ندارم

داوود 21 بهمن 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://d405.persianblog,ir

سلام ستاره خانم ....ایول ار طرز فکرت خوشم میاد خیلی حال کردم ...واقعا آدما باید اینجور برخورد داشته باشن...منم آدم ساده پوشیم و قیمت اجناس زیاد برام مهم نیست هر لباسی که تن خورش برام خوب و مناسب شخصیتم باشه رو مصرف میکنم ولی یه سری ها دنبال مارک و پول دادن اضافی و یا پز دادن بیخود هستن...موفق باشید

ممنون ولی من از مارک بازی بدم نمیادگاهی اوقات برای تنوع بد نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد