من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

آخه من چقدر حرص بخورم

اخه به کسی چه ربطی داره بابای من چه عقاید سیاسی داره هر نظر سیاسی واسه خودش خوبه خب من دوست ندارم کسی جلوی روم بشینه راجع به نظرات سیاسیه بابام حرف بزنه خب... 

اخه تو بابای من شوخی داری و هر دوتون تو دوتا جبهه مخالفین و هر روز چه از پشت تلفن چه رودررو به هم تیکه میندازین پس چراتو جلوی من اینطوری حرف می زنی؟

مگه بابای من پشت سر تو حرف زده؟؟؟ 

مگه بابای من تورو مجبور میکنه موافق نظراتش باشی فقط با تو مخالف همین کاری نداره که تو کی و چی رو قبول داری 

ولی تو هم با بابای من مخالفی هم میگی که بابام باید عقاید پنجاه سالش رو ول کنه بیاد با تو که بعد از پنج سال همه چی رو ول کردی یکی بشه ؟؟؟ 

نه جانم این رو از بابای من نخواه متاسفم 

آره تو رو میگم که با انقلاب مخالفی به قول خودت و زنت تو سالهای اول انقلاب عاشق انقلاب بودی ولی حالا مخالف صد در صدشی و بابای من که از روز اول با انقلاب یکی بوده و از وسط راه ولش نکرده انتظار داری بیاد و با تو هم قدم بشه... 

دیگه دوستت ندارم میفهمی؟؟؟؟؟؟/ 

یه وقت فکر نکنین اینایی که گفتم راجع به حمید بودااااا نه این حمید نبود پس بیخودی منو خسته نکنین تو کف بمونین که این کیه...

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم بانو 23 بهمن 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://m-z-f.blogsky.com

سلام.
خیلی جالب می نویسین.

موفق باشید و شاد و سلامت.

اوا چه جالب تو هم مریمی فقط از نوع بانوش ...
راستی ممنون تو هم سلامت باشی

mohamad 24 بهمن 1390 ساعت 07:44 ب.ظ

salam man fahmidam keye????

اگر راست میگی کیه

امین 23 آذر 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

مامان شوهرت بود

نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد