من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

مریض بودم

من این یه هفته مریض بودم خب...  

ممنون که همه سراغم رو گرفتن و احوال پرسی کردن... 

تب داشتم مامان شوهرم اینقدر واسم غذا پخت اینقدر مواظبم بود... 

اینقدر شوهری تا صبح بخاطر من پای کامپیوتر بیدار بود... 

اینقدر منم از خوشیه داشتن یه همچین شوهری تا صبح هزیون گفتم و شوهری رو از خواب بیدار کردم و گفتم یکی رو پشت بومه... 

اصلا خدا من رو دوباره به شماها داد   

برین خدا رو شکر کنین 

 اگر من میمردم به کی میخواستین بخندین؟؟؟؟؟ 

باید خدا رو شکر کنین چون اگر من میمردم که کلی از شماها خودکشی میکردین از دوریه من و خیلی ها تون هم از غصه نبودنم دچار افسردگیه شدید میشدین... 

چقدر من اعتماد به نفس دارم... 

هــــــــــــــــــــــــــــی...

نظرات 9 + ارسال نظر
عباس 21 بهمن 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://abbas5108.blogfa.com/http://

اشکان 21 بهمن 1390 ساعت 02:09 ب.ظ

خدا شفات بده

مگه دیوانم !!!اینطوری که نوشتین به دیوانه های زنجیری میگن خدا شفاشون بده

سوسن 21 بهمن 1390 ساعت 04:38 ب.ظ http://somisia.blogsky.com

الهی ی ی ی ی ی
خووووووو یه ذره بیشتر مراقب خودت باش! میدونم اونجا خیلی سرده با طبعت سازگار نیست...

چرا اتفاقا اینجا خیلی هم با طبعم سازگاره چون من گرماییم ولی آخه زیادی پرروام تو سرما با آستین کوتاه میام بیرون اخه روداری تا چه حد؟؟؟؟

نازنین 22 بهمن 1390 ساعت 12:13 ق.ظ

خدا نکنه عزیزم انشاالله که 120 ساله بشی
الان حالت چطوره بهتر شدی

الانه خوبم

بانوی جنوب 22 بهمن 1390 ساعت 06:42 ب.ظ

عشق همان است که انسان ارزویش را دارد و برای رسیدن به او تمام تلاش خود را می کند دریغ از انکه تمام عمر خود را فنا کرده چون عشق همان است که مقابل چشمان توست و تو او را نمی بینی ...

[گل]

mohsen 25 بهمن 1390 ساعت 09:31 ق.ظ http://mohsenir16.blogfa.com

شنیدم خورده ای سرما جدیدا
و حتی میکنی سرفه شدیدا
اگر حالت مساعد گشته امروز
بدان که من دعا کردم عمیقا

امین 20 آذر 1391 ساعت 05:16 ب.ظ

اعتماد به نفس نداری خیلی روووووووووو داری

بعدشم اینقدر مادر شوهرت خوبه واسه چی وقتی یه چیزی بهت میگه داغ میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منا مجبور کردی اونطوری در موردش حرف بزنم

البته اونطوری که من گفتما اگه عمل کنی مطمئن باش که همیشه عزیز می مونی

خب ببین باید یه زن باشی تا بفهمی هرچقدر که مادرشوهرت خوبه ولی باز هم یه مادر شوهره...

امین 23 آذر 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

اصلا دوست ندارم یه زن باشم که بخوام با مامان شوهرم بد باشم

بعدشم من در اینده اگه ازدواج کردم هر رفتاری که خانمم با مادرم کرد همون رفتارو با مادرش میکنم

تو اصلا ازدواج نکن چون زنها رو اصلا درک نمیکنی

امین 24 آذر 1391 ساعت 10:48 ق.ظ

اره توش موندم ممنون از راهنماییت

یه جمله از شکسپیر بگم که بقیه به شخصیت واقعی زنان پی ببرند

اگرهمسرتان گریه کرد بدانید که میخواهد خرتان کند واگر خندید بدانید که شما را خر کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد