من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

هفت سین

سلام اللان اهوازم دارم یه سفره هفت سین درست میکنم واسه عید ولی حیف که بلد نیستم عکسش رو بزارم ببینید خیلی خوشگل شده چند دفعه تا حالا امتحان کردم نشده منم بی خیال شدم 

حوصله ام سر میره خواهرم رفته خونه داییم اینا پیش شوهرش البته با دعوا رفت بابام بهش گفت نباید بری الان بری یه هفته دیگه میای چه خبره مثلا عقدین عروسی که نکردین... تازه مریمم اومده خوب تنها میمونه...

اونم عصبانی شد گفت بعدم مریم که اومده تا امروز پیشش بودم...مریم که عقد بود از این حرفها بهش نمی گفتی...  

منم داد زدم گفتم چون من اگر بابا می گفت بمیر میمردم ... 

داداشمم گفت بسه شما هر چی بگین این نمیفهمه برو فقط صدات نیاد... انگار نه انگار شوهرش هر شب اینجاس مریم اگر می رفت شوهرش تهران بود دو سه هفته ای یه بار میرفت پیشش...

کاش مامانم زنده بود اگر بود هیچ کدوم از این اتفاقا نمی افتاد تو خونمون کسی با کسی دعوا نمیکرد... 

راستی دارم رژیم میگیرم چند کیلو کم کردم حمید بهم اجازه داده چون لاغر شدم الان یه کمی بستنی بخورم 

باید برم یه رحل قران بخرم اونم خشکلش کنم واسه سفره هفت سین اخه یه دونه داریم روش ایه های قران نوشته بابام میگه گناه داره روش چیزی بچسبونی برو یه ساده بخر درستش کن... 

از همه اینا گذشته برم بستنی بخورم بعد واسه رحل قران یه فکری میکنم هنوز چند روزی تا عید مونده راستی چهارشنبه سوری تموم شد؟؟؟؟؟نکنه همتون خیلی بچه های خوبی شدین و بی صدا فقط اتیش روشن کردین از روش پریدین؟؟؟؟؟ 

من که چشمم اب نمیخوره...  

من برم همون بستنیم رو بخورم تا پشیمون نشدن نگفتن نباید بخوری اخه من عاشق بسنیم اونم شکلاتیش...

نظرات 4 + ارسال نظر
prettygirl 21 اسفند 1390 ساعت 07:52 ب.ظ http://proudgirl.persianblog.ir

عزیزم چهارشنبه سوری هنوز نیومده..در ضمن چرا خواهرتو اذیت میکنین خب بذارین بره پیش شوهرش دیگه...

کسی اذیتش نکرده بود اولش فقط یه شوخی بود وقتی بابام دید داره داد و بیداد میکنه ناراحت شد و دعواش کرد

خانمـ فانتزیـ 22 اسفند 1390 ساعت 06:37 ب.ظ

هعیــــــــــــــــــ دلم بستنی خواست

خدا مامانت رو رحمت کنه

اشکال نداره اینچیزا تو همه خونه ها پیش میاد

من بیشتر دوست دارم

بیا اینجا بابای من همیشه تو خونه بستنی داره نه که دیابت داره واسش خوبه میخره میزاره تو خونه

سانی 22 اسفند 1390 ساعت 07:24 ب.ظ http://arezooyema.blogfa.com

سلام عزیزم. مرسی اومدی وبم و آرزوتو نوشتی.آرزوی جالبی بود. یک سوال برام پیش اومد. مگه آدم توپول باشه بچه دار نمیشه؟ من هم توپولم البته بعد از ازدواج هم یه خورده بیشتر شدم. نگرانیدم . مشکلی پیش میاد مگه؟
منتظر جوابت هستم گلی

عزیزم جوابت رو دادم برو بخون

معجزه گر 23 اسفند 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://mojezegar.blogfa.com

یک دنیا سپاس بابت عضویتتون :)
اسمتون به لیست پرواز کنندگان افزوده شد :)

من سپاسگزار ترم بابت این بال برای پرواز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد