من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

زمین تا اسمون

امروز رفتم ارایشگاه یه رنگ و لایت توپ زدم تو موهام رنگ زیتونی با لایت های کرم کاهی خیلی جیگر شدم البته اینو خودم نمی گم خواهرم و دوستام گفتن بعدم رفتم پیش دوستم ناخن کاشتم توپ... 

راستی اگر کسی اهوازیه و کاشت ناخن میخواد بگه تا معرفیش کنم کارش خیلی خوبه من که خیلی راضیم و البته دوستای دیگمم پیش همین دوستمون رفتن راضی بودن خداییش کمتر از همه جا می گیره با طراحی پنجاه و پنج تومن مفته به خدا با جاهای دیگه که مقایسه می کنم خیلی مناسب تره... 

خلاصه اینکه من امروز خیلی خوشکل شدم شوهری هم هنوز خبر نداره من این هوا تغییر کردم تازه ابروهامم کلی کوتاه و باریک کردم  

اینقدر دوست دارم زودتر بیاد ببینه و بگه چه شکلی شدم... 

هرچند که وقتی من رو می بینی هر شکلی که باشم میگه خوشکله ولی کلا دوست دارم عکس العملش رو ببینم کاشکی زودتر بیاد دلمم کلی واسش تنگ شده خداییش... 

نظرات 5 + ارسال نظر
Askan 26 اسفند 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

مبارکت باشه خانوم خوشگله

سمیه دوست جونی 28 اسفند 1390 ساعت 01:26 ق.ظ

عزیز میشه ادرسش را بدی من اهوازم

عزیزم شماره تلفن رو واست ایمیل کردم حتما باهاش تماس بگیر

سمیه دوست جونی 29 اسفند 1390 ساعت 09:42 ق.ظ

عزیزم مرسی

خواهش عزیزم

رایحه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 01:08 ق.ظ http://sst66.blogfa.com

سلام فقط یه سوال ناخن که میکارن واسه نماز چیکار میکنن؟

راستش با کمال شرمندگی نمیخونن

رایحه 11 اردیبهشت 1391 ساعت 01:09 ق.ظ http://sst66.blogfa.com

سلام فقط یه سوال ناخن که میکارن واسه نماز چیکار میکنن؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد