من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

در انتظار

امروز صبح که از خواب بیدار شدی ،

نگاهت می کردم و امیدوار بودم که با من حرف بزنی ،

حتی برای چند کلمه نظرم را بپرسی یا برای اتفاق خوبی که دیروز در

زندگیت افتاد ،

از من تشکر کنی ، اما متوجه شدم که خیلی مشغولی!!!!

مشغول انتخاب لباسی که می خوایی بپوشی ،

وقتی داشتی این طرف و آن طرف می دویدی تا حاضر شوی فکر می کردم

چند دقیقه ای وقت داری که بایستی و بگویی به من (سلام )

 اما تو خیلی مشغول بودی ،یک بار مجبور شدی منتظر بشوی و برای مدت

یک ربع کاری نداشتی جز آنکه روی یک صندلی بشینی بعد دیدمت که

 از جا پریدی خیال کردم می خوایی با من صحبت کنی ولی به طرف تلفن

دویدی و به دوستت تلفن زدی تا از آخرین شایعات با خبر شوی

تمام روز با تمام صبوری منتظرت بودم

با اون همه کارهای مختلف فکر کنم که اصلا وقت نداشته باشی که با من

حرف بزنی ،

متوجه شدم قبل از ناهار هی دور و برت را نگاه می کنی

،شاید چون خجالت می کشیدی که با من حرف بزنی ،سرت را به سوی

من خم نکردی تو به خانه رفتی و به نظر می رسید

هنوز خیلی کارها برای انجام دادن داشته باشی بعد از انجام دادن چند تا

کار ،

تلویزیون را روشن کردی ،

نمی دنم تلویزیون را دوست داری یا نه ؟در آن چیزهای زیادی نشان می

دهند و تو هرروز مدت زیادی را جلوی آن می گذرانی ،

در حالی که درباره هیچ چیز فکر نمیکنی .و فقط از برنامه هایش لذت می

بری .....

باز هم صبورانه انتظارت را می کشم و تو در حالی که تلویزیون را نگاه می

کنی  و شام  را خوردی  باز هم با من صحبت نکردی ...

موقع خواب ...

فکر می کنم خیلی خسته بودی بعد از آنکه شب بخیر گفتی به رختخواب

رفتی و فورا خوابیدی ....

اشکالی ندارد

احتمالا متوجه نشدی که من همیشه در کنارت و برای کمک به تو آمده ام ،

من صبورم بیش از آنچه تو فکرش را بکنی حتی دلم می خواهد یادت بدهم

که چگونه با دیگران صبور باشی

من آنقدر دوستت دارم که منتظرت هستم

منتظر یک تکان دادان ، دعا ، فکر یا گوشه  ای از قلبت که متشکر باشه

خیلی سخته یک مکالمه یک نفره داشته باشی خوب من باز منتظرت

هستم سراسر پر از عشق تو ......

به امید آنکه شاید امروز  کمی هم به من وقت دهی اگر نه عیبی ندارد ...

می فهمم و هنوز هم

دوستت دارم .

روز خوبی داشته باشی .......

 

 

دوستدارت خدا ......


نظرات 3 + ارسال نظر

آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری

آغاز روزهایی باشد که آرزو داری

نوروز پیشاپیش مبارک

یک دنیا ممنون سال نوی شما هم مبارک

سانی 26 اسفند 1390 ساعت 11:00 ب.ظ

سلام گلی. متن قشنگی بود. ممنون از پاسخت. منم قدم ۱۶۵ وزنم ۸۵ . تازه از پله ها افتادم دیسک خفیف هم گرفتم. حتما میرم . دعا کن برام عزیییزم. منم دوست داشتم میدیدمت چقدر تغییر کردی. خوش به حال آقاتون

خعلی تغییر کردم حیف که هر کاری میکنم نمیشه عکس بزارم وگرنه یه کوشولو عکس خودم رو با این موهای جدید میزاشتم منو ببینین

عاطفه 25 فروردین 1391 ساعت 11:33 ق.ظ

خیلی قشنگ بود عزیزم،به خصوص برای یکی مثل من که دلمم برا خدا تنگ شده بود

منم اون لحظه دلم واسه خدا خیلی تنگ شده بود عزیزم راستی از این به بعد منتظرتم دوست جدیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد