من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

قرآن

آیا می دانید؟؟؟؟؟؟؟ هنگامی که شما در حال حمل قرآن باشید ، شیطان دچار درد شدید در سر میشود و هنگام باز کردن آن ٬ قرآن شیطان را تجزیه می کند و هنگام خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود .. و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود ....... و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید این پیام را به دیگران بگوئید ، شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منحرف کند؟

بلند شید ! بلند شید ! برید یه صفحه قرآن بخونید . وبگردی بسه دیگه

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا 21 تیر 1391 ساعت 02:26 ب.ظ http://nedaimani.blogfa.com/http://

عالی بود ممنون از پستت


دارم میرم قران بخوانم و این شیطان را داغون کنم

قبول باشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد