من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

یه چیزی بگم بین خودمون بمونه

قول میدین به کسی نگین؟؟؟؟؟ 

 امروز که با حمید رفتم خرید اون شلوار خوشکلرو که بردم توپرو پوشیدم اعتراف میکنم که کوتاه نبود تنگ بود... 

امروز با حمید رفتم بازار با هزار زحمت بالاخره یه شلوار پسندیدم باور کنین اصلا ادم سخت پسندی نیستم ولی همه شلوارا زشت بودن خب خوشم نمیومد... 

بعد از دو ساعت تازه از یه شلوار خوشم اومد و رفتیم داخل مغازه گفتم که تازه با رژیم لاغر شدم و دقیقا نمیدونم سایزم چنده مرده یه شلوار اورد و گفت فقط این سایز رو دارم و از من پرسید اندازه تون نیست نه؟؟؟ 

منم با اعتماد به نفس تمام و برای اینکه جلوی حمید ضایع نشم گفتم چرا اندازست... 

و رفتم تو پرو تا بپوشم و یا خدا شلوار کوچیک بود حتی زیپش هم بسته نمی شد... 

منم با غصه یه کمی به شلوار نیگاه کردم و از پرو اومدم بیرون و گفتم کوتاهه... 

مرده یه نگاهی به سرتاپای من انداخت و گفت کوتاهه یا کوچیکه؟؟؟ 

با اخم گفتم میدونم فرقش چیه!!!نخیر اقا عرض کردم کوتاهه... 

و مرده با یه حالته دو تا شاخ روی سر یه ماشاله گفت و ادامه داد شلوارای بلند دارم منم گفتم نه نمیخوام این قشنگ بود و سریع از مغازه اومدم بیرون ... و به حمید گفتم بی خیال شلوار بیا بریم اصلا جنس ها همه دم عید بنجل میشه

خوب چی کار کنم خب... به من چه که سایز من هجده و اون شلوار سایزش شونزده بود به من چه که اون سایز هجده نداشت خب چی کار کنم... 

خب من جلوی حمید خیلی خجالت میکشیدم که با اینکه این همه لاغر شدم تازه سایزم از بیست رسیده به هجده ادم که نمیتونه توی یه ماه این دوتا سایز کوچولو بشه خب همین یه سایز بسه دیگه... 

من دارم غصه میخورم... 

راستی یه چیز بی ادبی خب من رفتم ناخن کاشتم شوخی شوخی جلوی خواهر و شوهر خواهرم گفتم با اینا ادم نمیتونه دست تو دماغش کنه... 

شوهر خوارم گفت: چرا چون جهت یابیه ادم ضعیف میشه؟؟؟ 

خودمونیم نگید منظورش رو نفهمیدین!!تمیز ترین ادم ها هم توی دستشویی بالاخره دست تو دماغشون میکنند دیگه؟؟؟؟

نظرات 9 + ارسال نظر
افسانه 29 اسفند 1390 ساعت 10:36 ق.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام عزیز دل
مبارک باشه هم خرید هایی که کردی هم عیدت
عیدتون مبارک

ممنون عزیزم عید تو هم مبارک

سوسن 29 اسفند 1390 ساعت 11:42 ق.ظ http://somisia.blogsky.com

عزیزم
18 خوبه دیگه!
اصولا مردای ایرانی خانمای چاق رو میپسندن برعکس اونی که به زبون میارن (زن باید مانکن باشه )

شوهر من خودش میگه که زن خیلی لاغر زشته عین چوبه استخوان ولی خب ۱۸ هم خیلی زیاده

prettygirl 29 اسفند 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://proudgirl.persianblog.ir

خب نخند خب با این همه تلاش تازه ۱۸

mohamad 29 اسفند 1390 ساعت 07:46 ب.ظ

salam ajy mehrabonam khobi ghose nakhor.sabor bash kam kam laghar mishi varzesh kon etemad be nafs dashte bash.

خعلی روت زیاده یه زمانی تو از من چاق تر بودی داداشی یادت نیست؟؟؟؟عمو مسعود چطوره حالش

دختر خانوم ! 3 فروردین 1391 ساعت 12:15 ق.ظ http://ye2khtare.blogsky.com


بی ادب خط آخر چی بود..چندش؟!
راستی سلام
سال نوت مبارک..ایشالله مامان بشی
لووول خیلی خوب اومدی...کوچیک نیس کوتاهه
خوشم میاد کم نمیاری مثل من

چیز بدی که مگفتم

Askan 5 فروردین 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

منظور شوهر خواهرت چی بود من که نفهمیدم؟؟؟

تنها راهی که میتونم بهت بفهمونم اینه که دست کنی تو دماغت بعد بچرخونی بعد یه ناخن مصنوعی بزنی رو ناخنت و همون کار رو دوباره تکرار کنی متوجه میشی شرمنده ولی تنها راهههه

Ghazal 18 اردیبهشت 1391 ساعت 04:16 ب.ظ http://brockenheart.loxblog.com

سلام خوبی فکر کنم منو نمیشناسی البته منم همین طور ولی خوشحال می شم اشنا شیم اگر به وبم رفتی تو ذقت نخوره خیلی خالی چون دیروز ساختم و چون دیروز ساختم زیاد کسی رو ندارم مطلباشو بخونه و نظر بده به هرکی می دونی بگو راستی اوووون خط اخر چی ی ی بودابروی هر چی ادم بود بردی. بوس بوس

دروغ که نگفتم
بعدم بدم میاد از اینکه زیادی تمیز و اتوکشیده به نظر برسم

امین 24 آذر 1391 ساعت 10:59 ق.ظ

من فهمیدم منظورتا از قسمت اخر

دروغ میگی؟؟؟یعنی اینقدر باهوشی؟؟؟

امین 25 آذر 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

اوهوم
البته از ناخنه بلند استفاده های دیگه هم میشه کرد
گوش پاک کردن
لایه دندونا پاک کردن
خاروندن بدن که خیلیم لذت بخشه
و برای دستشویی رفتن که این مطلب برای واضح تر نمیشه چون افراده کمتر از هجده سال میرند ومیاند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد