من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

شوهر بد قول

امروز صبح ساعت ۹ به شوهری زنگ زدم میگه دارم کارام رو میکنم که بیام اهواز 

الان ساعت دو شده موبایلش خاموشه به همراهه خواهرش زنگ زدم میگه دو ساعت پیش به من گفته حاضر باش بریم اهواز ولی هنوز نیومده 

از دست این شوهری شیطونه میگه برم بگیرم بخوابم واسه شب هم که میخواد بیاد شام درست نکنم تا گشنه بمونه پسر بد... 

راستی به احتمال خیلی زیاد اسم نی نی رو قراره بزاریم پارسا البته معلوم نیست جنسیتش چیه چون اسم پسر رو قرار بوده من انتخاب کنم من گفتم پارسا البته میخواستم بزارم مانی ولی بابام گفت مانی هیچ معنای خاصی نداره منم گفتم میزارم پارسا 

اسم دختر رو قراره شوهری انتخاب کنه حالا تا ببینیم چی میگه...

نظرات 13 + ارسال نظر
Sajjad 31 خرداد 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.MLBK.blogsky.com

نه بابا... مردا خیلی به شکم وابسته اند اگه ببینند شام ندارن کلی عصبی میشن!

خب ما زنا بد عادتتون کردیم دیگه

زینب 31 خرداد 1391 ساعت 02:06 ب.ظ http://harfayedargooshi.blogsky.com/

مشکوک می زنه !

فقط مشکوک؟؟؟؟؟؟؟؟

mohamad 31 خرداد 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

salam esme mani ke kh ghashange yani mandani parsa ham ghaghange

جهت اطلاعتون بابام زیاد از اسم مانی خوشش نیومد خودمم هرجا گشتم برای معنای مانی زده بود نقاشی که خود را پیامبر معرفی میکرد واسه همین دلم رو زد

غزل عاشقی 31 خرداد 1391 ساعت 10:30 ب.ظ http://the-best-of-me.mihanblog.com/

ای جاااااااااااانم،نی نی.
آبجی دعاکن درسم تموم شه،زنمو (سحر) بدن ببرم خونه ی خودم.
من عاشق نی نی ام
کی بشه من تو وبلاگم بگم اسم بچمو چی میخوام بذارم...
ای خدا...

الهی که هر ارزویی که داری زودتر بهش برسی

mohamad 1 تیر 1391 ساعت 12:20 ق.ظ

ishala salem bashe bache sare esmesh ta be vaghtesh chand ta esm avaz mishe

ان شاالله که سالمه

محمد 2 تیر 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام خوبی؟حال اقا حمید ما چطوره؟اجی حواست باشه ی وقت حمید جان و نی نی با هم ی تیم بشن تو رو اذیت کنن .

نه نمیشه

لیلا 4 تیر 1391 ساعت 08:05 ب.ظ


عزیزم تو باید اسم وبتو عوض کنی... بعد خود به خود اسمش ابنجا عوض میشه!!!

ولی چرا باید اسم وبم رو عوض کنم من اسمش رو دوست دارم

انا*زیرچتر خاطرات من* 5 تیر 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

به به چه اسم قشنگی

بهله خیلی قشنگه

mohamad 7 تیر 1391 ساعت 10:36 ب.ظ

engar ziad mayel nisty coment bezaram vasat to weblog hadeaghal az javabat intor amal miad.doroste???

نمی فهمم تو چرا قاطی داره؟؟؟؟با خودت درگیری نه؟؟؟

خانمـ فانتزیـ 11 تیر 1391 ساعت 01:44 ب.ظ

اسمش رو چی میزارین؟

پارسا

ااااااااااه پس مبارک هم نی نی هم خونه جدید تو محله جدید

ممنون چه جالب نی نی هم نو

shadi 11 شهریور 1391 ساعت 04:23 ق.ظ http://dashtestancity.blogfa.com

man asheghe nini kosholo hastam,nini ajije..nini jigale mane....nini kocholo mocholoye mane....manam nini mikham

اگر شوهر داری باید بری رو اعصابش تا راضیش کنی اگر نداری بری یه شوهر پیدا کنی بعد بری رو اعصابش
اگرم شوهر نمیخوای بیا اینجا خودم میدم نی نی رو بزرگ کن واسم

shadi 11 شهریور 1391 ساعت 04:26 ق.ظ http://dashtestancity.blogfa.com

parsa khoshkele gharar bod man esme bachamo parsa bezaram.akhe 5 ta esm entekhab kardam.age khoda bekhad va babaye ayandaashon pol dashte bashe 5 ta nini khojgel miyalam .(albate hanoz khabari az babashon nista akhe babashon nist shayad in jomee biayad shayad....) esme bache hamom mizaram:niki--nikan--arshiya----armaghan---parsa

به سلامتی بعد قراره این بابایه خوشبخت اسمش چی باشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد