من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

گاهی...

گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!

ببرم بخوابانمش!


لحاف را بکشم رویش!

دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!

حتی برایش لالایی بخوانم،

وسط گریه هایش بگویم:

غصه نخور خودم جان!

درست می شود!درست می شود!

اگر هم نشد به جهنم...

تمام می شود...

بالاخره تمام می شود...!!!

نظرات 4 + ارسال نظر

قشنگ بود ممنون عزیزم

مرسی

mohamad 13 تیر 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

in kare hamishegi mane ke ajy vali na dorost mishe na tamam.be ghole bachehaye mohandese pc to halgheye for oftade zendegimon.har roz tekrare mokararat.khodemonim nini be donya biad donyat avaz mishe kh shirine on lahze dg deltangiat kamtar mishe

بابا پی سی بابا مهندسی بابا حلقه فور برنامه نویس

فرزانه 14 تیر 1391 ساعت 01:55 ب.ظ http://291072.blogfa.com

زیبا بود نانسی

ممنون اما یه سوالی نانسی یعنی همون ناناسی دیگه؟؟؟یا واقعا منظورت نانسی عچرم بود؟؟؟؟

هنر کاغذی 8 شهریور 1391 ساعت 11:26 ق.ظ http://notebookbattery.ir

matalebet nemigire adamooo

اونایی رو که باید میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد