من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

فیسبوک ممنونم

من تا حالا فکر میکردم فیس بوک به درد نمیخوره یه ادرس فیس بوک هم داشتم که اینقدر سراغش نرفتم تا نیست و نابود شد... 

دیشب شوهری نشسته بود و داشت روی صفحه فیس بوکش یه کارایی میکرد منم نشستم کنارش و دیدم چقدر از دوستای قدیمش رو پیدا کرده و حسابی واسه خودشون حال میکنن... 

منم حوس کردم یه صفحه واسه خودم ساختم و یه دوست عزیز دوران بچگیم رو پیدا کردم دوستی که کلاس پنجم ابتدایی از شهر ما رفتن هیچ وقت فکر نمی کردم دوباره ببینمش تا اینکه امروز خیلی راحت و ساده پیداش کردم... 

اینقدر خوشحال شدم که نگو... 

از اینکه شنیدم ازدواج کرده از اینکه هیچ تغییری نکرده از اینکه خود خودش بود... 

هنوز هم همون دوست عزیز و مهربون خودم 

خدایا ممنونم 

فیس بوک جان ممنون

نظرات 11 + ارسال نظر
site01 12 مهر 1391 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.site01.jof.ir

8765032321آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.jof.ir

سارا 13 مهر 1391 ساعت 02:11 ق.ظ http://tajrobe2010ss.blogfa.com

خوشحالم ، که خوشحال شدی دوستت رو پیدا کردی .
وجود دوست اونم از نوع خوبش تو زندگی واقعا خوبه.

آرزو 13 مهر 1391 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.arezui.blogfa.com

خو آدرست به ماهم بده

تو باز اومدی که بری تا یک ساله دشگه؟؟؟

ویس 14 مهر 1391 ساعت 11:26 ق.ظ http://bakhte3fid.blogfa.com

سمی 15 مهر 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام.وبتُ امروز دیدم. من عاشق دختر بچه م.منم نی نی میخوام اما همسرم میگه فعلا نه...
بهار- هانا - نیوشا - رایا (کسی که خدا دوستش دارد)- باران که اسم قشنگیه... -
ایشالله که خوش قدم باشه نی نی تون

والله شوهری منم میگفت زوده منم قانع شدم بعد یه هو دیدیم ای دله غافل خودش داره میاد ما هم خدارو هزار مرتبه شکر کردیم واسه این هدیه قشنگش
خوش اومدی عزیزم باز هم بیا

سلام..واااااااااااااای
چقده عقب مونده بودم..همشو خوندم..میاد نازتو میکشه..غصه نخور..از اونطرفم خوشحالم که دوستتو پیدا کردی..
این خیلی خوبه که دوستات خوبند..
این خیلی بده که وقتی باوراتو رو یه دوست میسازی و اون مثل خواهرت میشه تمام باوراتو خراب میکنه و بهت نارو میزنه..خدا نصیب نکه..راستی آپم..دوست داشتی بخونم.

فقط بد نیست تمومه باورهات رو از بین میبره

دختر خانوم ! 15 مهر 1391 ساعت 07:33 ب.ظ http://ye2khtare.blogsky.com

سلام :)
فیس بوک یه مدتی منو بدجور معتاد خودش کرده بوداما الان نه
ولی خیلی هیجان داره آمار آشناهاتو در میاری
بی صبرانه منتظرم نی نیت به دنیا بیادو عکسشو تو وبت بذاری

اخی الهی عزیزم حتما وقتی دنیا اومد میزارم واسه همه

عروس 17 مهر 1391 ساعت 10:47 ق.ظ http://madarshoharam.blogsky.com/

عالیه ـ شبکه های اجتماعی توی این دوره زمونه لازمن
تبریک برای دوستت

ممنون اما نه اونقدر زیاد که معتاد بشی عزیزم

امین 22 آذر 1391 ساعت 01:20 ق.ظ

چرا دیر میایی سره وبلاگت
اینطوری مشتری هاتم میپرند

مگه بقالیه ؟؟؟اونایی که باید همه به موقع میان

امین 22 آذر 1391 ساعت 06:04 ب.ظ

مثه من ؟

مثلا...

ارژنگ 28 دی 1391 ساعت 02:25 ق.ظ

چه حس خوبی به آدم میده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد