من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

شلخته

از صبح که از خواب پاشدم هرجای خونه میرم میبینم بوی جوراب میاد... puzzledsmile.gif : 18 par 21 pixels.

دیگه کم کم داشتم به خودم شک میکردم هی از خودم بو میکشیدم ببینم شاید لباسام بوی جوراب میده... masksmileyw.gif : 22 par 32 pixels.

تا اینکه خیلی اتفاقی یه دستمال برداشتم تا لبه ی پنجره رو که یه کمی از بارون خیس شده بود خشک کنم میبینم اقای شوهری جوراب خیس کثیف و بد بوش رو لبه ی پنجره گذاشته و باد هربار که میاد تو بوی گند جوراب اقا رو میاره میچرخونه توی خونه... faintingsmiley.gif : 37 par 24 pixels.

اینقدر حرص خوردم که نگو...  

اخه شلختگی و کثیفی تا چه حد؟؟؟؟؟ 

میمردی جورابت رو بندازی تو لباسشویی تا بشورمش؟؟؟؟ xanimal_stinky.gif : 49 par 31 pixels.

ای خدا از دست این مرداااااا....furious.gif : 60 par 42 pixels.

نظرات 3 + ارسال نظر
سودابه 8 آذر 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

حالا من چه حرصی میخورم از دست این همسری تمیز و مرتبم...از بیرون که میاد بجایی اینکه بگه عیال خوبی؟ چطوری؟چه خبر ؟ میره جوراباشو بشوره... وای که چقدر بدم میاد...

خب ببین ادم هرچی نداره میخواد...

شوهرجان 2 دی 1391 ساعت 09:27 ق.ظ http://pws.blogsky.com

اخه شلختگی و کثیفی تا چه حد؟؟؟؟؟

البته همه اینطوری نیستنا...

زهرا 11 بهمن 1391 ساعت 10:50 ب.ظ http://jadeyezendegi.blogfa.com

بیشتر مردا این جورین عزیزم
نمونه بارزش شوهر مننننننننننننننننننننن
میکشه منووووووو به خداااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد