من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

سالاد

تو خونه ما همیشه یا حداقل اکثر اوقات سالاد با غذا هست منم هرسالادی رو که با سبزیجات میدرستم به خورد همسری هم میدم اون بنده ی خدا هم بی سروصدا یا میخوره یا نمیخوره امروز با کلی ناز و عشوه یه سالاد شیرازی درست کردم یعنی همون خیار و گوجه و پیاز دیگه با اب غوره فراوان از اونجایی که همسری این نوع سالاد رو دویت داره یه عالم واسش ریختم تو کاسه تا بخوره اما دریغ از یه نوک قاشق خوردن کلا تو خوردن سالاد ها و سبزیجات خیلی ادا داره به نظرتون چطوری به خوردش بدم از سبزی خوردن هم فقط تره میخوره و غذا هم فقط بنرج و مرغ باقی غذاها واسش پیش غذا حساب میشن .. 

کلا من مشکل دارم به دادم برسید خب ادم خسته میشه هر روز هرروز برنج و مرغ بپزه...

نظرات 2 + ارسال نظر

با سلام....
شما را دعوت به شرکت در مسابقه وبلاگنویس برتر میکنیم

هم سایتتون را رایگان لینک کنید.هم راهکار های وبلاگنویس حرفه ایی را یاد بگیرید
و... همه در سایت ما وجود داره
بیایید قدمتون روی چشم

سودابه 23 آذر 1391 ساعت 09:06 ب.ظ

راستش من فکر میکنم همسری من به 50 سالگی که برسه قند خون چربی خون و همه چیه خون بگیره از بس غذاهای چرب و شور و بد دوست داره...این مردا همشون از یه لیوان اب خوردن...

واقعا...این شوهریه منم خیلی نمک میخوره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد