من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

شهر من

گفتی اینجا بوی فاضلاب میده...
اهواز؟شهر من؟
گفتی اینجا گرمه!اگر گرمه به گرمای دله مردمشه...
گفتی همه عرب هستند و هیچ کدوم فارسی سرشون نمیشه...
اول اینکه اینجا همه عرب نیستند و ما چند قومیت هستیم...
دوم اینکه شاید تو با فرد عربی روبرو شدی که مثل بعضی از ترک ها تعصب داشته دوست نداشته به فارسی صحبت کنه...
گفتی اهوازیها روی نفت خوابیدند و خیلی پولدار...
باور کن سهم ما از اون نفتی که تو میگی کمتر نباشه بیشتر نیست...
گفتی اب شهرتون گنده و بد طعم ...
باورکن ما خودمون هم خبر داریم واسه همین تو همه خونه هامون اب شیرین کن داریم ...اما ما همین اب بد شهرمون رو دوست داریم...
گفتی شهرتون هواش شرجیه...
خب مگه دست ماست از نظر جغرافیایی وضعیت شهرمون اینطو ریه...
گفتی باور نمی کنم اینا که رنگ پوستشون روشنه اهوازی باشن اهوازیها همه سیاهن...
باور کن مردم من چه سفید و چه سیاه دلشون به وسعت یه دریاست...
گفتی بازارتون بوی ماهی میده حالم بدشد...
خب خودت خواستی بریم بازا ماهی فروشا میگفتی تا میبردمت بازار عطر و ادکلن تا حالت بد نشه...
گفتی مردم شهرتون ادرس بلد نیستن بدن...
خب عزیزم شهری رو که بلد نیستی معلومه هرچقدر هم بهت ادرس بدن نمی فهمی اونم شهری به این بزرگی...
گفتی اینجا چرا یه جنگل ی چیزی نداره خسته شدم همش پارک های مصنوعی...
توکه جنگل میخواستی چرا اومدی اهواز میرفتی شمال تازه خنک هم بود...
گفتی تو بازاراتون چیز بدرد بخور ندارین ...
اخه تو چی خواستی که نبود؟ما داریم تو این شهر زندگی میکنیم و همه چی هم هست پس یعنی همه بدردبخوره حالا به درد تو نمیخوره یه مساله جداست.
گفتی چقدر شهرتون ترافیک داره!!
برو خدارو شکر به اندازه تهران نیست تو ی ترافیک اهواز نهایتش نیم ساعت معطل میشی...
گفتی این فلکه پنج نخلتون زشته تازه پزشم میدین و همه جا عکسش رو میزنین...
ببخشید شهردارمون قبلش با تو صحبت نکرد...
ببین عزیزم تو که میبینی اهواز اینقده بده خب خبر مرگت گردن بشکن این تعطیلات عیدی رو برو یه جای دیگه نیا اهواز تا منم اینقدر حرص نخورم...
احترام مهمون بودنت رو نگه داشتم وگرنه میزدم دک و دنده ات رو خرد میکردم...
خب اینجا شهر منه و دوستش دارم به تو چه که چجوریه خب مثل همه ادمای دیگه بیا اینجا بد بود دیگه نیا خوب بود قدمت سر چشم هرسال بیا والله نشو ایینه دق من هی بگو اینجا اینجوری بود اونجا اونجوری...
اصلا میدونی چیه میدیم براساس معیارها و خواسته های شما یه اهواز میسازن...
شما هم یه بار دیگه پاتو گذاشتی تو اهواز قوم و خویشی رو میذارم کنار...دیگه هم مثل این دفعه خانومی نمیکنم میزنم دندونات بریزه تو دهنت مگه من از شهر شما ایراد میگیرم هاااااان؟
پررو اومده هرجا خواسته بردیمش هرچی خواسته خریده تازه ایراد هم میگیره ذلیل مرده...
یه بار دیگه بیای اینطرفا میزنم لهت میکنم نکبت...
هیچ هم بی ادب و بی تربیت نیستم بخدا اگر این فحش هارو نمیدادم اروم نمیشدم اخه شما نمیدونین چه ادم پرروییه...

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم بانو 29 فروردین 1392 ساعت 11:19 ق.ظ http://shalvar-jib.blogfa.com

سلام
خ
وب کاری کردی فوشش دادی اصن...این ادما انقده لج درارند

تازه یه حرفای بالای هیجده سالی هم گفتم که اینجا نمیشه تکرار کرد ولی دلم خنک شد

مریم بانو 30 فروردین 1392 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام مریم گلی
مرسی از راهنمایی های خوب و مفیدت...همه داروهامو میخورم ...ولی از بچگی کم خونی دارم...خیلیم از سزارین میترسم....خیلی وحشتناکه ؟؟

برات توی وبلاگت جواب نوشتم

جوجو 30 فروردین 1392 ساعت 02:26 ب.ظ http://jojo-70.blogfa.com

سلام عزیزم وب قشنگی داری پیش منم بیا خوشحال میشم

مریم بانو 30 فروردین 1392 ساعت 06:47 ب.ظ

عزیزممم...چه خوب ...طبیعی خیلی عالیه مامانمم میگه خودش تجربه داره..ولی من اصن کلا ار زایمان میترسم...فک کتم همه اینجوری باشن...ولی واسم دعا کن
الهی ی ی دختر خیلی شیرینه...برکته به خدا...گل دخترتو از طرف من ببوس بووووووس

فرانک 31 فروردین 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

منم اهوازیم ! و متاسفانه اصفهان زندگی میکنم ! نمیدونم چرا ولی همشون میگن اهوازیا همه سیاه سوختن و هیچکدوم سفید نیستن و میگن تو هم اهوازی نیستی! واقعا آدم میمونه از این رفتارا ب کجا پناه ببره :-|

بیخیال عین من جوابشون بده ادم میشن والله

maedeh 28 تیر 1393 ساعت 08:40 ب.ظ

zendeh bad iran vatanam .....khele khosham amad ke inghadr tasob dare roo shahreh zebayat
shahreh mardaneh ghayoreh va javanmard ke ejazeh nadadan 1 vajabash dasteh doshman beyotad
kheli dost daram axseh dokhmaleh khoshgelat ra bebinam vale hechkodam baz nemesheh

شرمنده نمیدونم دلیلش باز نشدنش چیه و ممنونم بابت خوندن و نظر گداشتنت و این توصیف قشنگی که از شهرم داشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد