من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

خوشبختی همین جاست


نیمه های شب...
خونه دایی شوهرت مهمونی...
کوچولوی شیرینت خوابیده....
همسرت کنارت اروم گرفته و بهت قول داده هفته دیگه تورو میبره اهواز پیش خونوادت...
اینقدر ارومی که از این ارامش لذت میبری...
اصلا برات مهم نیست توی دنیا چی میگذره...
مهم اینه که تو خوشبختی...
حتی اگر یکی دوتا قسط خونه عقب باشی...
تو خوشبختی حتی اگر نمیدونی واسه عروسی که بیست روزه دیگست چی بپوشی...
توخوشبختی حتی اگراز کار روزانه خسته باشی...
تو یه خانواده داری و ارامش و همینطور یه سرپناه پس این از همه چیز بهتره ...
خوشبختی یعنی تو ...دخترت...همسرت و خانوادهاتون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد