من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

مادر سوسکه به بچش میگه قربونه دست و پای بلوریت...


دختر داییم میگه:
  خدا وقتی چشمای ریحانه رو افرید نگاه کرد دید خیلی درشته واسه همین دوتا فرشته صدا زد و بهشون گفت گوشه های چشم این کوچولو نگه دارید تا چشماش نیوفته واسه همینه که چشماش عین چشمای ژاپنی ها رو به پایینه....
الهی مامانی قربونه خودت و چشمات بره

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن 23 تیر 1392 ساعت 03:54 ب.ظ http://the-best-of-me.mihanblog.com

آخرشم یه عکس از ریحانه نذاشتی

man ke goftam balad nistam

یاسمن 7 مرداد 1392 ساعت 03:12 ب.ظ http://yyymashhadi.blogfa.com

asanam be khodet bekhand

[ بدون نام ] 19 خرداد 1393 ساعت 04:05 ب.ظ

عکس دخترتونو میگذاشتین

agar hameye matalebamo mikhoondin motevajeh mishodin ke axe bachamam gozashtam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد