من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

من تسلیم نمی شم


نه بابا این بلاگ اسکای جدید هم بد نیست غیر از اینکه قالب قبلیم رو که خیلی دوست داشتم گم کرده دیگه مشکلی ندارم تازه با قبلی اگر بلد نبودم عکس بزارم بااین یکی حتی نمیدونم از کجا باید اقدام کنم دیگه اینکه دمای هواهام هم پریده خب دوستشون داشتم....
درکل این مشکلات کوچیک نباشه من هیچ مشکلی بااین بلاگ اسکای جدید ندارم ...
ببین بلاگ اسکای جان من سه روز بهت مهلت میدم قالب قبلیم رو دادی که دادی اگر پس ندادی جوری چکت میزنم که یکی از من بخوری ده تا از قصاب سر کوچمون که سیبیلاش خیلی گندست و ترسناکه...

خب من قالب قبلیم رو میخوام...
نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمن 7 مرداد 1392 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام شناختی منو خاله مریم یاسمن مشهدی این قالبت که قشنگ تره

are azizam mage mishe nashnasam

[ بدون نام ] 9 مرداد 1392 ساعت 03:28 ق.ظ

عزیزم چند وقت گمت کرده بودم خدا دخملی رو برات حفظ کنه

mamnoonam vali shomaaa??????

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد