من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

شیطون بلا


تا حالا شده تو خواب یه چیزی ببینی و یه حرکتی بکنی که اون حرکت باعث بیداریت از خواب بشه من چند دفعه از این اتفاقا افتاده ...
یکی دوبار تو خواب دستم رو بلند کردم و وقتی اوردم پایین شپلق خورده تو گوش شوهری بدبخت از همه جا بیخبرم منه پرروام بااینکه گیج و منگ بودم خودم رو به خواب زدم و از لای چشم هام به قیافه مظلوم و وحشتزده اش نگاه میکردم...
اما این دفعه اخر مال دیشب بود که توی خواب دستم رو بردم جلو یه چیزی بردارم اما از شانس بدم ناخنم خورد به لاله گوش ریحانه و طفلی بچم چنان از جا پرید که حد نداره خیلی دلم واسش سوخت خیلی گریه  کرد وقتی بابام اومد بالا سرم و پرسید چی شده ترسیدم بگم دعوا کنه بگه ناخنهات رو کوتاه کن ... اخه از ناخن های همیشه بلند من و خواهرم بدش میاد...
منم با ترس گفتم حتما خواب بد دیده...
خب چی میگفتم؟

بابام هم گفت خب یه کمی شیر بهش بده و باهاش حرف بزن تا اروم بشه یا میخوای بدش بغل من که راش ببرم شاید دوباره بخوابه...

این جوجه فرصت طلب منم تا صدای بابام رو شنید گردن کج کرد و دستاشو گرفت بالا و در حالیکه به حلقه طلایی دور سرش تشکیل میشد رفت تو بغل بابام و وقتی بابا م راه افتاد ریحانه روشو کرد به من و از اون قیافه های شیطانی که توی کارتون تام و جری  به خودشون میگیرن پیدا کردو خندید یعنی مطمین شدم که صد در صد بابام از دستم رفت این فسقلی بدجور دل بابام رو برده...
خدایا خودت کمک کن خب این چه وضعیه؟من بابایی مهربون خودم رو میخوام که فقط مال خودم باشه خب...

نظرات 3 + ارسال نظر
انسیه 25 فروردین 1393 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.137264.blogfa.com

هخخخخخخخخخخ و دیگر هیچ!

mojdeh 28 تیر 1393 ساعت 08:08 ب.ظ

eyyyyyyyyyyyyyyyyy janam cheghadr khandedam ,,oOn dokhmaleh malooset ra ja man beboos ,jegar besheh in khanome

اینقدر بوسیدمش که گفت دیگه بوسم نخن

mohaddese 2 آبان 1393 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.efaf-16.blogaf.com

salam.

che khatere jalebi.

en shaallah khoda kochoolot ro barat negah dare.

جالب خدایا این فسقلی دلو دین بابامو برده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد