من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

جای خالیه مادرم


وقتهایی که دخترک خودش رو به خاله هام میچسبونه اون موقع است که تازه جای خالیه مامانم رو حس میکنم احساس اینکه دخترم با تمام بچگیش حس میکنه میون این همه محبت بی دریغ خاله و دایی و پدربزرگ جای خالیه محبت کسی وجود داره کسی که بتونه به راحتی به جای من بهش ارامش بده                                       گاهی اوقات من هم از مادر بودن خسته میشم و دلم میخواد ققط دختر باشم دلم میخواد مادرم باشه تا بجای من برای دختر کوچولوم مادری کنه و من فقط نظاره گر باشم                                                                                




نظرات 1 + ارسال نظر
sara 25 تیر 1394 ساعت 05:20 ق.ظ http://my6alone4fence.blogfa.com/

khda rahmateshon kone :(

ممنونم عزیز مهربونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد