من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

آ ف ت ا ب ه

نمیدونم چرا ولی ازش متنفرم هیچ وقت یاد نگرفتم ازش استفاده کنم به نظرم کثیفه هیچ کس حتی مامانم هم یادم نداد ازش استفاده کنم حالا هر وقت میخوام از دستشویی های بین راهی استفاده کنم باید بگردم دنبال یکی که این جناب با دست به کمر زده نیاد روبروم اخه چرا من بدم میاد از این اخه چرا؟ 

اگر کسی میتونه کمک کنه و مشکل منو با این وسیله حل کنه من منتظرم

نظرات 2 + ارسال نظر
مسیح 30 آبان 1390 ساعت 02:08 ب.ظ http://leomasih.mihanblog.com


منم بلد نیستم...

بی ادبیه ولی من فکر میکردم مردا از این وسیله مزخرف به راحتی استفاده می کنن

امین 22 آذر 1391 ساعت 09:22 ب.ظ

به جاش من خوب بلدم استفاده کنم
اول از همه باید نشانه رویتا خوب کنی که بتونی درست اب را هدایت کنی به طرفه خودت بعدشم باید کنترل ریزش ابشا بکنی که یهویی اب های توش را تموم نکنی و به نکبت گرفتار بشی
پس اول یواش سره افتابه را میگیری پائین تا یواش یواش اب بیاد ازش هرچقدر که بیشتر سره افتابه را پائین بگیری فشاره اب بیشتر میشه پس بهتره درست کنترل کنی
در اخر یادت باشه
سه بار اب بریزی به خودت که نجس نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد