من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

خرگوش

شوهری سه تا خرگوش کوشمولو واسم خریده بود... Rabbit 3 smiley 104

از این خرگوش سوسولیااااا...که کوچیکن نژادشون برزیلیه اینقده نازن... Rabbit 3 smiley 107

هی... 

Rabbit 3 smiley 113

 

 

  

 

 

میزاشتیمشون توی حیاط واسه خودشون بازی کننن غروب هم برشون میگردوندیم توی یه جعبه و می بردیمشون توی خونه ... Rabbit 3 smiley 071

دیروز صدای یه جیغ اومد... 

Rabbit 3 smiley 102

 

 

 

 

 

 

صدای مامان شوهرم از پایین اومد که مریم بدو یکی از خرگوشارو گربه برد... Rabbit 3 smiley 029

دوتاشون تا مامان شوهری رفته بود توی حیاط رفته بودن زیر پاهاش پناه گرفته بودن ولی سومی رو گربه برده بود و صدای جیغ هم ماله اون بوده...

 

Rabbit 3 smiley 018

 

 

 

 

 

 

با هزار زحمت اون بیچاره رو روی لونه کبوترا پیدا کردیم با یه دسته شکسته و گردن زخمی... Rabbit 3 smiley 017

یه کمی زخماش رو ضدعفونی کردیم و دستش رو شوهری اتل بست ولی اصلا تکون نمیخورد و گردنش رو کج گرفته بود... 

Rabbit 3 smiley 122

 

 

 

 

 

 

تا اینکه امروز ظهر طفلی مرد اینقدر غصه خوردم...

Rabbit 3 smiley 096

 

 

 

 

 

 

حالا از ترس خودم اون دوتای دیگه رو نمی برم بیرون ولی شوهری حکم قتل گربهه رو صادر کرده ... Rabbit 3 smiley 032

اخه ما گربه نداشتیم نمیدونم چطوری اومده بود توی حیاط طفلی خرگوش نازم... 

Rabbit 3 smiley 024

 

 

 

 

 

 

گناه داشت اینقده کوشولو بود...

فیسبوک ممنونم

من تا حالا فکر میکردم فیس بوک به درد نمیخوره یه ادرس فیس بوک هم داشتم که اینقدر سراغش نرفتم تا نیست و نابود شد... 

دیشب شوهری نشسته بود و داشت روی صفحه فیس بوکش یه کارایی میکرد منم نشستم کنارش و دیدم چقدر از دوستای قدیمش رو پیدا کرده و حسابی واسه خودشون حال میکنن... 

منم حوس کردم یه صفحه واسه خودم ساختم و یه دوست عزیز دوران بچگیم رو پیدا کردم دوستی که کلاس پنجم ابتدایی از شهر ما رفتن هیچ وقت فکر نمی کردم دوباره ببینمش تا اینکه امروز خیلی راحت و ساده پیداش کردم... 

اینقدر خوشحال شدم که نگو... 

از اینکه شنیدم ازدواج کرده از اینکه هیچ تغییری نکرده از اینکه خود خودش بود... 

هنوز هم همون دوست عزیز و مهربون خودم 

خدایا ممنونم 

فیس بوک جان ممنون

همین الانه الان...

از این مورچه گنده ها دیدن؟؟؟؟از همین ها که اینقدر بزرگن که همه چیشون رو میشه دید؟ 

من از مورچه میترسم... 

حیاط خونه هم پر از این مورچه ها... 

اما امروز خونه ما پر شده بود از این مورچه ها... 

الان با شوهری پای تلویزیون دراز کشیده بودیم داشتیم خیلی عشقولانه فیلم پیرانا ها رو میدیدیم منم توی کف این پیراناها که حمله میکنن یه هو دیدم یه دونه از همین مورچه راست راست داره روی متکای همسری راه میره و به من که تمام غروب خونه رو سم پاشی کردم دهن کجی میکنه... 

منم جیغ کشیدم و به شوهری گفتم بیا اینطرف... 

شوهری پاشد دید یه مورچه است با خیاله راحت موچه رو شوت کرد اونور و بعد با من که انتظار داشتم الان از این عمل غرور امیزم تقدیر به عمل بیاره  

دعوا کرد و گفت مگه اژدها دیدی؟؟؟ 

منم با بغض گفتم داشت میرف تو گوشت خب... 

الانم مظلومانه نشستم پای کامپیوتر تا شاید دلش به رحم بیاد و نازم رو بکشه... 

الان دقیقا به همین زشتی و خوشمزگی ام...

چیز میزای کوچولو

اروم اروم داریم چیزای خانوم کوچولو رو میخریم 

یه عالم لباسای کوچولو جورابای کوچولویی که از دو بند انگشت کوتاهتره 

یه کالسکه ی قرمز سورمه ای... 

یه دونه کریر... 

شیشه شیر جهت اختیاط... 

پیشبند... 

ناخن گیر... 

امروزم ظرف غذا و شونه و برس و ایینه و قاشق و چنگال و یه چاقو که فقط دکور و رسما اب رو هم نمیبره اینقدر ناز و قشنگن که هر روز میشینم همش رو باز میکنم و کلی ذوق میزنم فقط کاشکی این مامان شوهر خانومه از این حرف های لج درار نمیزد... 

دیشب با شوهری رفتیم با کلی ذوق و شوق لباس بچه نگاه کردیم و یه پالتوی قرمز دخترونه انتخاب کردیم گفتیم بعدا بریم بخریم ... و خونه واسه مامان شوهره تعریف کردم خیلی خونسرد برگشته میگه شاید دخترم سلیقه تو رو نپسنده... اینقدر دلم شکست که حتی فرداش اسم اون پالتو رو هم نیاوردم ... 

شوهری هم که اصلا به نظرش این حرفا ناراحت شدن نداره و عین خیالش نیست میگه مامانم شوخی میکنه ... 

اره ارواح عمش... 

اگر شوخی میکنه چرا گاهی اوقات میگه بچمو هروقت بخوام ازت میگیرم مخصوصا وقتایی که من لباسای نی نی رو بو میکنم میگم کی بکشه بوی تنش رو بگیره؟؟؟ 

کاش مامانم زنده بود تا مجبور نمی شدم اینجا زایمان کنم... 

کاش عمه هام اینقدر خوب بودن که میشد واسه این کارا ازشون کمک گرفت یا حتی خودشون تعارف میکردن تا من از ته دلم خوشحال میشدم کاش خاله هام خودشون سرشون به نوه هاشون گرم نبود یا کاش حداقل یه مادربزرگ داشتم که واسم این کارو میکرد... 

ولی نه اول و اخرش جای خالیه مامانمه که دیده میشه ... 

مامانی کاش بودی .... 

دلم واست خیلی تنگ شده... 

از غصه دلم حتی واسه بابام هم زنگ نزدم این چند روزه میدونم زنگ بزنم گریم میگیره... 

کاش مامانم زنده بود... 

کاش...

من که نشنیدم...

میگن من توی خواب ناله میکنم ... 

من که نشنیدم... 

تو روح ادم دروغگو...