من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

حتی اگه...


حتما ً قبـل خواب ببـوسیـدش!... حتی اگه با هم دعـوای بـدی کرده باشیـد، ببـوسیـدش!

حتی اگه از عصبانیت داریـد دیوونه می شید .. ببـوسیـدش! 

حتی اگه بهتـون گفته باشه از این زنـدگی کوفتـی خسته شـده .. ببـوسیـدش! 

حتی اگه برچسـب ”بد اخـلاق” بهـتون چسبـونده باشه، ببـوسیـدش! 

حتی اگه بهتـون گیر بیخـود داده باشه، ببـوسیـدش! 

حتی اگه گفته باشه از لباسـی که شما عاشقشین متنفـره! .. نفهمیـده باشه شما موهـاتون رو مش کردین! ببـوسیـدش .. 

حتی اگه بـوی عرق و خستگی میـده .. ببـوسیـدش! 

حتی اگه یـادش میـره جواب سلام شما رو بـده .. ببـوسیـدش! 

حتی اگه خیلی وقته براتـون گـل نخـریده.. ببـوسیـدش! 

وقتی زیرپیـرهنی سفیـد حلقه ای پوشیـده و بـازوهای سفیـدش رو با اون پیـچ ماهیچه ای مردونه انداخته بیـرون .. وقتی صورتش ته ریش جذابی داره .. وقتی صداش خسته خمار خوابه، ببـوسیـدش! 

حتی اگه شما رو رنجـونده و غـرورش نمیذاره دلجـویی کنه .. ببـوسیـدش! 

حتی اگه گرسنه اس و با شما مثل آشپـز دربـارش برخـورد می کنه .. ببـوسیـدش! 

حتی اگه یادش میـره ازتـون تشـکر کنه .. ببـوسیـدش! 

وقتی براتـون یه آهنگ جدیـد میذاره و می گه: ”اینـو برای تـو آوردم!” .. وقتی تو چشـاش پـر خواستنه .. وقتی دست های ظریـف دختـرونه تـون میـون دستای زمخت و مردونه اش گم می شن .. ببـوسیـدش!


حتی اگه شما رو با مادرش مقایسه می کنه .. ببـوسیـدش! 

حتی اگه با حرص می خواید از خونه بزنیـد بیـرون و اون محـکم بـازوهاش رو دورتـون حلقه می کنه و وسـط جیـغ های شما با خنـده می گه: "عزیـزم؛ کجا می خـوای بـری این وقته شب؟" ببـوسیـدش! 

وقتی ناغافلی لباسـی رو خریـده که هفته ی پیش، پشت ویتریـن دیدین و فقـط یه کلمه گفتین این چه خوشگله! .. وقتی دست هاش پـر از خریـد خونه هست و در رو با پـاش می بنـده .. وقتی با نگاهـی پـر از تحسین سر تا پاتـون رو برانـداز می کنه .. ببـوسیـدش! 

حتی اگه تـوی شرکـت پیـاز خورده و تا موهاش بـو میدن .. ببـوسیـدش! 

حتی اگه با دوست هاش تلفنـی یک ساعـت حرف می زنه و شامتـون سـرد شده ..

حتی اگه رو دنـده ی ”نه” گفتن افتـاده .. ببـوسیـدش! 

 

وقتی شمـا رو وسـط آرایش کردن می بوسه .. وقتی باهاتـون کشتـی می گیـره و مثل پـر از رو زمین بلنـدتون می کنه ..! وقتی تو دلتنگی هاتون داوطلبانه می بردتـون بیـرون و شما رو تو شهـر می گردونه .. ببـوسیـدش!  

حتماً قبـل خـواب ببـوسیـدش .. !  


شایـد فـردایی نباشـه … 


شایـد شما فـردا نباشیـد …



تو وبلاگ یک دوست خوندم و خیلی خوشم اومد ( لینت) گفتم اینجا بذارم .

نظرات 14 + ارسال نظر
سوسن 8 آذر 1390 ساعت 06:00 ب.ظ http://somisia.blogsky.com

خیلی قشنگه کاشکی همه امون حتما اینکارو میکردیم

یک زن متاهلツ 8 آذر 1390 ساعت 07:25 ب.ظ http://yezani.blogfa.com/

اوهوم منم اینو خیلی میدوستم

نازنین 9 آذر 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

خیلی قشنگه واقعا چقدر خوبه که همه ی ما بتونیم اینجوری باشیم
من خودم خیلی این کارو دوست دارم

اهورا 9 آذر 1390 ساعت 07:58 ب.ظ

درود
چندش آوره آدمی که پیاز یا سبزی خورده رو ببوسی

نگو تورو خدا بدترین بوی دنیا رم بده بوسیدنیه مهربون باش کاکه

باشماق 9 آذر 1390 ساعت 10:57 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

اون یک همسر نیست بلکه یک فرشته است
آغاسی خواننده می خواد
آی ننه آی ننه این زنه بلای جون منه
لپ هام ز بوسه اش آتش گرفته
آی ننه آی ننه این زنه بلای جون منه

اگه بلاییم ما خانوما الهی که خدا هیچ خونه ایی رو بی بلا نذاره بگو آمین

نمیدونم 9 آذر 1390 ساعت 11:33 ب.ظ


کلا" ما در هر صورت ببوسیم این شوهر نیومده و ندیده رو هم ولایتی ؟

اره دیگه همینی که گفتی عزیزم

فواد 9 آذر 1390 ساعت 11:42 ب.ظ http://barayezanam.blogfa.com

سلام
مطلب قشنگی بود باهاتون کاملا همعقیده م هرچند بعضی وقتا ادمی زاد سختش میاد ولی اگه انجام بشه حتما نتیجه میده البته اگه طرف مقابل نازش نگیره

تو خونه ما کسی که ناز میکنه منم بخدا شوهری خیلی ناز میکشه خدا نلاز کشیدنش رو بیشتر کنه بگو انشاالله

واااای این اقایون محترم همینطوری لووووووس هستن بوسیدن های بی مناسبت هم داشته باشن که دیگه کی جمعشون کنه؟
من هروقت از جناب مستر دور می شم این حال و دارم اما بعد از یه ربع که میبینیم همو باز از کارای کوچیکش هم عصبی میشم

نگو گناه دارن بخدا اگه ما نازشونو نکشیم ماماناشون نازشونو میکشن؟ دلت میاد؟

غزل 10 آذر 1390 ساعت 02:19 ب.ظ http://baraye-to-behtarinam.mihanblog.com

خیلی قشنگ بود

دزدی بود پایینش نوشته بودم

خانوم ام ! 10 آذر 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://ye2khtare.blogsky.com

اه اه نمیبوسم!!
بعد کی اون مارو ببوسه..هان؟!!

بده این متن رو بخونه اونم می بوسه

افسانه 11 آذر 1390 ساعت 06:16 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

هر جا که میروم ز غمت دیده پر نم است ...
هر ماه من ز داغ تو ماه محرم است

یک لحظه بی محبت تو کی کشم نفس ...
دنیای بی حسین ، برایم جهنم است

فرا رسیدن ایام محرم رو به شما عزیز دلم تسلیت عرض می کنم


banoo 11 آذر 1390 ساعت 09:20 ب.ظ http://21saleh.blogfa.com

وای هوس بوسیدن کردممممممممممممممممممممممممممم

اشکالی نداره برو هر کی رو دم دستت رسید ببوس اینقده حال میده

ژینوس 12 آذر 1390 ساعت 05:02 ب.ظ http://zhinoos.blogsky.com

تو یکی رو پیدا کن... من میبوسمش!

امین 23 آذر 1391 ساعت 10:12 ق.ظ

چقدر عاشقونه بود
واقعا شما زنا این طوری هستید ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد