من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

یادم باشه که همیشه:

ذره ای حقیقت پشت هر فقط یه شوخی بود
کمی کنجکاوی پشت هر همینطوری پرسیدم
مقداری خرد پشت چه میدونم
و اندکی درد پشت اشکالی نداره
وجود دارد.

         

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه 29 دی 1390 ساعت 03:28 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام دوست من
چه خوب که پیدات کردم چون لینکت نکرده بودم
از طریق وبلاگ های به روز شده پیدات کردم

حالا لینکم کن تا دیگه گم نشم

امین 24 آذر 1391 ساعت 10:36 ق.ظ

دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد