من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

منم دل دارم

یادمه بچه که بودم مثلا کلاس اول ابتدایی بابام خیلی راحت شب چهارشنبه سوری اجازه میداد برم بیرون و بازی کنیم با بچه ها 

 اما الان با این سن و سال بابام به هیچ نوع اجازه نمیده شب چهارشنبه سوری از خونه بزنم بیرون البته ناگفته نماند حمید هم هی زنگ میزنه سفارش میکنه مبادا بری بیرون... 

خب منم دل دارم دوست دارم برم تو خیابون واسه شب چهارشنبه سوری ولی اخه این نامردا که نمیزارن... 

اخه این سروصداها چیه؟؟؟؟ 

این بمبا چیه؟بخدا بن لادن هم از اینا استفاده نکرده؟!!!صدام قبل از مرگش از اینا ندیده بود.... 

خب من دلم میخواد برم بیرون چی کار کنم... 

داداشم خونه نیست هنوز سر کاره... 

خواهرمم خونه مادر شوهرش پیش شوهریش... 

بابام هم نشسته فیلم سینمایی میبینه... 

اخه من دردم رو به کی بگم... 

نامردا اینقدر سروصدا نکنین تا یه بنده خدایی عین من بتونه بیاد بیرون خب... 

حالا همیشه خدا بابام گفته چرا میمونی تو خونه برو بیرون یه هوایی بخور امشب قرص نباید بری خورده... 

هی میگه نــــــــــــــــــــــــــــــه!نباید بری.... 

این منم پر از غصه

نظرات 5 + ارسال نظر
آرزو 23 اسفند 1390 ساعت 11:49 ب.ظ http://www.arezui.blogfa.com

برو خدا رو شکر کن نت داری وگرنه باید درو دیوار نیگا میکردی

همینو بگوولی ارزو جون تو روحت عزیزم که عکست رو ندیدم خب من میخواستم ببینم خب

اخییییییی ناااااازی...

مرسی که من ناااازی

حامد 24 اسفند 1390 ساعت 10:01 ق.ظ http://otaq7.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی دارید خوشحال میشم به منم یک سر بزنید اگه خواستید تبادل لینک کنیم

درسا 25 اسفند 1390 ساعت 11:36 ق.ظ http://3saa.blogsky.com

سلااام عزیزم چهارشنبه سوریت مبارک خودتو ناراحت نکن منم نذاشتن برم بیرون

دیدی چقدر گناه داریم

غزل عاشقی 25 اسفند 1390 ساعت 07:04 ب.ظ http://baraye-to-behtarinam.mihanblog.com

آبجی داغونم.
عشقم بدجور بیماره.
واسه سحرم دعا کن.
دعا کن خودمم صبر کنم.

دعا کردم الهی که زودی حالش خوب بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد