من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

گلاب به روتون...

تا حالا شده از شدت جیش تو چشمات اب جمع بشه؟؟؟؟ 

خب من از وقتی نی نی دار شدم از بیست و چهارساعت شبانه روز بیست و پنج ساعتش توی چشمام اکواریومه!!!!!! 

تاحالا شده از شدت گرما دلت نخواد بری بیرون؟؟؟؟ 

اینجا اینقدر بیرون گرمه و توی خونه خنک که اگر بری بیرون و برگردی توی خونه ترک میخوری!!!! 

حالا با این حساب بگید تکلیف من ننه مرده چیه؟؟؟؟؟ اخه دستشویی توی حیاطه!!!!

که هم گرمه هم از شدت جیش همه جا رو روی اب میبینم...

نظرات 11 + ارسال نظر

با ثبت نام در سیستم تبادل بنر فارس گرافیک شمارشگر سایت خودرا منفجر کنید یک نمایش از شما = 4 بار نمایش بنر شما در دیگر وبسایت های عضو به کسانی که تا امروز عصر ثبت نام کنند به مناسبت میلاد آقا امام زمان 1000امتیاز هدیه داده میشود www.T-Baner.fars-graphic.Com

خانمـ فانتزیـ 17 تیر 1391 ساعت 01:21 ق.ظ

چع شرایط سختی

فقط سخت فانی؟؟؟؟؟من رو درک کن بفهم همدردی کن نامرد

بانوی جنوب 17 تیر 1391 ساعت 06:32 ق.ظ

سلام چه عجب خانومی تشریف آوردین دوست دارم نظر قشنگتو راجع به پست نار ضایتی جنسی بدونم
منتظرم

وای خاک به سرم چه جلافتا الان میام میام میگم
ولی خب من خجالت میکشم

مرسی گلم تو خیلی با کلاسی

ممنون ولی این باکلاسیه من از کجا نشات میگیره؟؟؟؟؟

mohamad 18 تیر 1391 ساعت 01:53 ب.ظ

salam age emkanesh hast to hamam ye farangi nasb kon kho ke aziat nashi?

متاسفانه با فرنگی بسیار بسیار مشکل دارم

نرجس 20 تیر 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام عزیزم امروز که اومدم تووبلاگت دیدم اووووووه یه صفحه اضافه شده تازه متوجه شدم که خیلی وقته بت سری نزدم آخه من4ریاضیم باید ازهمین حالاخودموبرای کنکورآماده کنم زیاد وقت نمیکنم بت سربزنم برام دعاکن.تا یادم نرفته نی نیت چطوره؟

نی نی خوبه خوبه
الهی که کنکور قبول شی یه رشته خوب

...و... 7 مرداد 1391 ساعت 05:38 ب.ظ http://www.iandmysister.blogfa.com

سلام خیلی جالبه وبتون.موفق باشید و نی نی شما سالم باشه انشالله فرقی نداره پسر یا دختر

ممنون دوست عزیز
معلومه که فرقی نداره

مامان خونه 2 شهریور 1391 ساعت 07:59 ق.ظ http://2ta-vorojak.blogfa.com

سلام دفعه اوله اینجا پا گذاشتم ..
با اجازه
اخه منم مامانم دقیقا منم همیشه چشمام اکواریمه :دی
خوشحال میشم به خونه ی ما(وبلاگ) ما سر بزنی عزیزم تازه شروع کردم

امان از درد همدردی

هنر کاغذی 8 شهریور 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://paperart.ir

inja kojas?

خونه کوچولوی من خوش اومدی

shadi 11 شهریور 1391 ساعت 04:18 ق.ظ http://dashtestancity.blogfa.com

salam asisam kheiliiiiiiiii webloget bahale jedi migam.cheghad sakhte das shoi biron bashe.vali shokr das shoi ma dakhele khonast akhe age biron bashe az shedate garma onja pokhte mishi akhe inja jonobe behesh migan boshehr.......

فکر کردب مثلا من کجام عزیزم به اینجا هم میگن اهواز زیاد خودت رو تنها حس نکن اون موقع من اهواز بودم حالا قصرم هردو گرماش مثله بوشهر

امیر علی 14 شهریور 1391 ساعت 01:50 ب.ظ http://m11.blogsky.com

تصادفی به وبلاگت خوردم وبلاگت آفتابیه امید وارم آفتابی بمونه

اگر لطف کنید و خورشید محبتتون همیشه بتابه چرا که نه؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد