من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

خبر !خبر!

اول اینکه این اقای نامرد اینترنت فروش پورتمون رو بی اجازه فروخته بود کلی طول کشید تا وصل شد... 

دیگه اینکه از اینکه هربار بعد از کلی تاخیر میام و می بینم یه عالم کامنت دارم که همه نگرانه نبودن منن کلی ذوق مرگ میشم ... 

و سوم اینکه جورابای نی نی گلم صورتیه...

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه 14 شهریور 1391 ساعت 01:40 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام

مبارک باشه بالاخره مادر شدید

الهی افسانه فدای نی نی و جورابای نی نی گلت بره (بوس)

ممنون عزیزم و خدا نکنه

خانمـ فانتزیـ 16 شهریور 1391 ساعت 09:53 ق.ظ

جیگرشو برم من

بی ادب جیگرش ماله باباشه
جرئت داری بیا جلو

نسیم دور 18 شهریور 1391 ساعت 05:47 ب.ظ http://unique2012.blogfa.com/

ای جان...سومیشو عشقه
لینک شدی

اونوقت سومی کدوم بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد