من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

قلمبه محبت

این خواهره که من دارم بیچاره دخترم با این خاله... 

تو ماشین نشستیم داریم از توی شهر رد میشیم یه دختر بچه با قیافه در حد حوری از اینا که خدا کلی وقت گذاشته واسه قیافه اش توی یه ماشینه دیگه از جفتمون رد میشه... 

خواهر من:مریم میگم بچتون این شکلی نشه دوستش ندارماااا!؟!؟!؟!... 

من:kolobok  

خواهری:تازه ممکنه این شکلی نشه وقتی بزرگ شد دعواش بکنمkolobok

و من هنوز دارم زور میزنم بچم یه درصد اون شکلی بشه اما...

نظرات 7 + ارسال نظر
جوجوی علی 1 مهر 1391 ساعت 04:21 ب.ظ http://alijoojoo.blogfa.com

یعنی شما خوشحال میشی با من دوست بشی؟من که عاشق دوستای جدید و با معرفتم.1عالمه پستاتو خوندم مامان خوشگله
پیش ما هم بیا

چشم میایم خدمتتون

بیتا 2 مهر 1391 ساعت 09:54 ق.ظ http://www.dokhtaram-sara.blogfa.com

چه با مزه!!!
"از اینا که خدا کلی وقت گذاشته....!!!"

والله بخدا
خدا واسه ما یه ثانیه وقت گذاشته که واسه اون مثلا چهار پنج ساعت یا حتی بیشتر وقت داشته باشه

سلام
من از وبتون خیلی خوشم اومد آرزوی بهترین ها رو برای شما و کوچولی توو راهیتون دارم

خوشحال میشم لینکم کنید با نام کافه ترانه
البته اگه سرهم بزنید به وبم خیییلی بیشتر خوشحال میشم
اگه موافقید به وبم بیاید و خبرم کنید

فعلا ...

عادله 5 مهر 1391 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.aadeleh.blogfa.com

آخه نی نی داری؟الهی به سلامتی من بچه که بودم عاشق اسمه ژابیز و عسل بودم

ژابیز یعنی چی؟

[ بدون نام ] 6 مهر 1391 ساعت 03:29 ب.ظ


خب خاله است دیگه..چی کارش داری..
بذار راحت باشه..

دیگه چی؟میخوای بزارم خودمم دعوا کنه؟اخه خواهری کوچیکست

saeide 8 مهر 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

به من هم یه سری بزن.www.sonsuzroyalar.blogfa.com

نیلوفر 7 آبان 1391 ساعت 01:59 ب.ظ http://banoyeziba.blogfa.com

عزیزم امیدوارم قدم کوچولوتون خیر باشه براتون
خواهرتم شوخی میکنه خاله ها عشق خواهر زاده هاشونو دارن

میدونم شوخو میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد