من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

همه چی ارومه

سلام 

من حالم خوبه... شکلک های کلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

نی نی هم خدارو شکر خوبه و هر روز شیطون تر میشه و محکم تر لگد میزنه اواخر اذر ماه میاد دنیا... 

خرگوش ها هم اون دوتای باقیمونده حالشون خوبه و تمام میوه فروشی های محل واسشون کاهو میفرستن... 

شوهری خوبه و سرگرم کارشه البته با اذیت کردن های من... 

کلی وسیله واسه نی نی خریدیم و عمه اش هم روز عید غدیر اومد و وسیله هاش رو واسه بیمارستان بست که اگر یه وقتی یی هو لازم شد هول نکنیم... 

اسمش هم یا میشه ایسا یا میشه باران به احتماله زیاد باران خانوم میشه... 

دیگه اینکه اتاقش هنوز رنگ نشده چون باباش خیلی تنبلی میکنه... 

حتی وسایلی که توی اتاقش هست هم جابجا نشده تازه اینکه سرویس خواب هم هنوز نداره داره میریم کرمانشاه که واسش سرویس خواب سفارش بدیم البته عموش یه قولایی واسه ساختن بهمون داده حالا ببینیم خدا چی میخواد البته دقت کردین چه مامان بابای بیخیالی هستیم مااااا؟؟؟؟بمیرم واسه دخملم...

نظرات 12 + ارسال نظر
محمدرضا 18 آبان 1391 ساعت 12:44 ب.ظ http://mamreza.blogsky.com

خداحفظتون کنه.
امیدوارم که به زودی به دنیا بیاد.صحیح و سالم .
عکسشو بزاریا

اگر بالاخره یاد گرفتم حتما میزارم

تولد یک سالگی وبلاگت و بهت تبریک میگم البته باچند روز تاخیر

ممنونم عزیزم

سوسن 18 آبان 1391 ساعت 03:47 ب.ظ http://somisia.blogsky.com

عزیزم حسابی مواظب خودتو دخمل کوچلوت باش ایشاا... هر چه زودتر اتاقشم آماده میشه
میگم اگه باباش خیلی تنبله خوب اتاقشو کاغذ دیواری کنید کاغذ دیواری بچگونه خیلی ناز میشه

هی سوسن جونم واسه اونم تنبله...

سودابه 19 آبان 1391 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.daryazd.blogfa.com

سلام مریم جون... امیدوارم قدم نی نی کوچولوی خوشگلتون خیر باشه و سه تایی در کنار هم خوشبخت باشین و سلامت... برات یه زایمان راحت آرزو می کنم ... و نکته مهم اینکه امیدوارم بعد از زایمان هم بتونی بازم با وجود نی نی بنویسی...

حتما میتونم من اگر توی نت نیام میمیرم شاید یه کمی کمتر بیام ولی باز هم میام

۱۲۳ 20 آبان 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://ooshida1391.blogfa.com

سلام سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید...

باران بهار 21 آبان 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://namnamebaranbahar.blogsky.com

سلام خانومی از وبلاگ عاقد مطلبت رو دیدم با اجازه ت اولین آدرس رو اینجا می ذارم نمی دونم اینجوری قبوله یا نه ولی خب امتحان می کنیم
amour-en-portrait.ca.cx/

بیخیال من امتحان کردم فاید نداشت

عروس 22 آبان 1391 ساعت 07:45 ق.ظ http://madarshoharam.blogsky.com

آخ.................ی

جونم ، الهی به سلامتی بغلش کنی ـ این روزها رو خوب استراحت کن ـ خیلی خیلی .... خوبه ، انتظار این روزهای پایانی شیرینه

امیدوارم در بهترین شرایط باشی عزیزم
خودت و نی نی

جشم قول میدم

black13 22 آبان 1391 ساعت 08:18 ق.ظ http://black13.blogsky.com

سلام مامان آینده...
به سلامتی...پس دیگه چیزی نمونده...انشاءالله که سالم و سلامت باشین هر دوتون.
به باباهه بگو هر چه زودتر رنگ کنه،هوا سرده و رنگ دیر خشک میشه و برا بچه خطرناکه...
Black13

من که دیگه عین خیالم نیست خودش میدونه

بیتا 23 آبان 1391 ساعت 01:05 ق.ظ

مریم جان سلام من بلاگ شما رو توی بلاگ یک عاقد دیدم ،بعضی‌ اخلاقت عین خودمه یعنی‌ یه جوری حس کردم این که منم !از نظر اخلاقی‌ میگم ،حتا تپلی بودنمون،امیدوارم دختر گلت به سلامتی بدنیا بیاد و خودت هم سالم و سلامت باشی‌ و خوب خوش در کنار همسرت

بیتا

اخی چه با نمک نکنه هردومون یکی هستیم؟؟؟؟؟ولی به هر حال خیلی خوش اومدی عزیزم

آرزو 23 آبان 1391 ساعت 09:51 ق.ظ http://eshghemanvato.mihanblog.com/

سلام ستاره جان
مبارکه داری مامان میشی منم باردارم ولی تازه رفتم تو ماه 5 ، حالم هنوز خوب نیست ، البته این دومیه
اینقد دلم می خواد دختر بشه
لینکت می کنم
هردوتون سالم باشین

ان شاالله هرچی قسمت باشه همون میشه عزیزم خدا کنه زودی خوب بشی و لینکت میکنم الهی زودتر نی نی گلت هم بیاد تو بغلت

ساناز 25 آبان 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

سلام عزیزم
میشه خواهش کنم برای منم دعا کنی

محتاجیم به دعا عزیزم

ساناز 6 آذر 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام

اگه می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داری ببینی.اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد