من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

کوچولوی من

این فسقلسه من دو ماهه شده

واکسنش رو زد کلی هم اذیت شد...

ولی خدایی خیلی خوش اخلاقه و مهربونه و خنده رو...

اسمش رو که صدا میزنم بر میگرده...

صدا من رو از هرجا میشنوه بر میگرده سمت صدای من...

اغغغغ اغغغغغ میکنه...

قدش شصت و دو سانته...

وزتش شش کیلو....

راستی اهوازم پیش بابام دارم خوش میگذرونم و هنوز هیچی ئاسه عید نخریدم چون خیلی سخته با این جوجه کوچولو خرید رفتن ....

دلم واستون تنگ شده میام و مینویسم 


نظرات 9 + ارسال نظر
درویشی 17 اسفند 1391 ساعت 02:33 ب.ظ http://hamshagerdi.blogsky

خدا شما رو برای هم دیگر حفظ کنه و انشاءالله همیشه سلامت باشید.

ممنونم

رز 17 اسفند 1391 ساعت 02:33 ب.ظ http://acme.blogsky.com

خدایش حفظ کناد

غزل 17 اسفند 1391 ساعت 08:37 ب.ظ http://eshghman29.blogfa.com

.@...............@..........@............@@@@@.........@
@@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@
@.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@...............@....@.........@
@....@..@....@....@.........@...............@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........@

________$$$$$$_________$$$$$__$$$$$$
_______$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$
_______$______________$$$$$$$_______$
_______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$____________________$$$$$$$$$$
______$_______________________$$$$$$$
______$_________________________$$___$
______$______________________________$
__$$$$$$____________________________$$$$$$
_______$_____$$$_____________$$$______$
____$ $$$_____$_______________$_____$$$$$
_______$____________$$$_____________$
________$$_________________________$
______$$__$_______________________$_$ $
_____$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
__________$______$____$$$$$$$$$
__________$_______$__$$$$$$$$$$$
__________$________$_$$?$$$?$$$
________$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$_____$$____$$$$$$$$$$______ $
______$$_______$$___$__$»?«$$________$
______$_________$$$$$__$$$$$__________$
______$_________$_____$$$$$$__________$
_______$________$____$$$__$$$________

نظر یادت نره

فریا 17 اسفند 1391 ساعت 09:32 ب.ظ

من عاشق نی نی هستم الان که تعریف کردی دلم بچه خواست البته من 2تا بچه دارم خووو دوباره میخوام.خدا برات حفظش کنه

وای چه خبره من وقتی بهم میگنیه داداش واسش بیار میخوام دق کنم بعد تو یکی دیگه هم میخوای؟؟؟
خدا واست حفظشون کنه

alireza 19 اسفند 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

salam mano ke shenakhtid?
man har roz be vebeton sar mizadam khoshhalam ke bar gashti

شرمنده نمی شناسم ولی خوشحالم که سر میزنید

محسن 22 اسفند 1391 ساعت 12:32 ب.ظ http://the-best-of-me.mihanblog.com

الهیییییییییییییییییییییی
بگردم من اون جوجتو آبجی...
تو رو خدا عکساشو بذار!
به سحر که گفتم بدنیا اومده پشت خط جیغ زد از خوشحالی!
آخه خانومی من عاشق بچه هاست...
الان آمریکاست و من 3 ماهه روی ماهشو ندیدم.
دعاکن برگرده آبجی!
دلم واسش یه ذره شده.
یه سوال دارم!
از شوهریت بپرس برام!
همه ی مردا بعد از عقد طاقت دوری زنشونو ندارن؟
من بدبخت چه گناهی کردم که تا 2 سال دیگه زنمو بهم نمیدن؟!
تو رو خدا....
آبجی محتاج دعاتم!
التماس دعا...
ریحانه رو ببوس و بهش بگو دایی محسنت میگه عاشقتم خاله ریزه

سلام بوسیدمش سلام رسوند
شوهری میگه قبل از عقد هم طافت دوری رو نداری
از این حرفش ذوق مرگ شدم
الهی که زود زود برگرده

نیروانا 23 اسفند 1391 ساعت 02:10 ب.ظ http://nirvana18.blogsky.com

چه خاطره های مینویسی جالبهخوبه یه مادروبلاگ داره موفق باشی گلم

ممن.نم عزیزم خوشحالم که اومدی

داداشی 24 اسفند 1391 ساعت 02:51 ب.ظ http://nm007.blogfa.com

سلام اجی جونم.... من تازه وبلاگ زدم..............اومدم تا با هم دوست بشیم
اگه دوست داری با من دوست بشی و کلی با هم بخندیم ..
به وبلاگم بیا و بگو با چه اسمی لینکت کنم
تو هم منو با اسم ( دلنوشته های داداشی ) لینک کن
منتظرمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

خوش اومدی

مهشید 14 فروردین 1392 ساعت 03:48 ق.ظ http://ye2khtare.blogsky.com/

سلاااااااام عشقمممممممم...خوبـــــــــــــــــی؟؟؟
سال نوت مبارکــــــــ
وااااای مامان شدی؟؟؟؟مبارکـــــــــــه
چقدر زود گذشت...
انگار دیروز بود پست زدی که حامله ای...آخییییی ریحـــــــانه خانوم :)
نااازی گوگولییی :)
مثل مامانش تپلی هست؟؟
عکسشو بذااار :)

sale noye to ham mobarak na mese man topoli nist aslan nemishe ax bezaram yani rastesh balad nistam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد