من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

یه پیشنهاد


 شب تا صبح بیدار بمونین و یه وبلاگ باحال بخونین بعد وقتی صبح تازه میخواین بخوابین قبلش یه دوش بگیرین ببینین چه حالی میده اصلا لامصب خوابهایی که میبینین خوشمزه تره باور کنین

نظرات 1 + ارسال نظر
kolbeh 9 خرداد 1392 ساعت 02:59 ق.ظ http://www.koolbehh.blogfa.com

امروز با همه ی دنیا قهرم ....
اما .......
تو صدام کن ...... برمیگردم ........


سلام گلم خوبی؟؟؟ وب قشنگی داری ازش خوشم اومد دوست داشتی پیش منم بیا فدات شم ........[لبخند][قلب]

hich vaght ba donya ghahr nakon manoon hatman miaaam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد