من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم
من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من یه دختر یه همسر یه خواهر و در آینده یه مادرم...

من مامان یه دختر کوچولوی دوست داشتنی شدم

جشن تولد...

از اونجایی که میدونم کسی واسم تولد نمیگیره و شوهری الان یادش اومد فردا چه خبره اونم خیلی اتفاقی باباش گفت امروز سیزدهمه و اقا یادش اومد تصمیم گرفتم خودم اینجا واسه خودم تولد بگیرم... 

راستی اینجا قنادی ها کیک اماده برای فروش ندارن فکر کن باید سفارش بدی که برات درست کنن اینو من تازه امروز فهمیدم .. 

من دلم کیک تولد میخواست... 

                

 

اینا مهمونا بودن اینم هدیه ها...  

 

ازهمه مهمتر رقصه...  

  

راستی خوراکی هم هست...  

 و بالاخره کیک تولد...  

 

یه وقت فکر نکنین عقده ی تولد دارما نه... فقط کودک درونم بیش فعاله

نظرات 2 + ارسال نظر
اشکان 13 بهمن 1390 ساعت 12:46 ق.ظ

تولدت مبارک

ممنون

نازنین 13 بهمن 1390 ساعت 01:14 ب.ظ

تولدت مبارک عزیزم

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد